סגל: "קניקובסקי יודע שמכבי חיפה או מכבי תל אביב זה סיכון"

בעלי נתניה ב-103FM: "גבי פחות רוצה להיות כינור שני בקבוצה שמתמודדת על אליפות. בסוף, אם הוא לא יאריך חוזה, לשני הצדדים יהיה אינטרס". וגם: מדיניות הרכש ועסקת הענק שנפלה בגלל הקורונה

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אחרי שמכבי נתניה הכריזה על צירוף שחקן רכש ראשון לקראת העונה הבאה, המגן הימני שי קונסטנטין שהגיע מבית"ר ירושלים, הבעלים אייל סגל עלה לשידור בתכנית הספורט של 103FM וסיפר על מדיניות הרכש של המועדון: "אנחנו מתרכזים בשלב הזה בשחקנים ישראלים. מהניסיון שלנו במועדון ומהניסיון בארץ בכלל, עדיף להתרכז בשלב זה במוכר ובידוע".

האזינו לראיון

סגל המשיך: "קונסטנטין חתם אצלנו לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת. יניב מזרחי מבית"ר ת"א/בת ים? זה שם מעניין מאוד, אבל חידשת לי. המושג "זרים", זה לא מה שהיה לפני 20 שנה. אם אנחנו לוקחים בסופו של הליך את כל הזרים שיש בארץ, אלה שמרווחים 50 אלף ואלה שמרוויחים 500, זה בעיקר תרנגולת וגרגר".

"אין כבר את מאורעות הגולה שהיו אחרי פירוק ברית המועצות", הסביר סגל, "יש ישראלים מעניינים בשתי הליגות הבכירות בישראל ובמקביל יש גם זרים שפחות הצליחו אבל יכול להיות שהם יתאמו לקבוצה אחרת. בשלב זה, בזה אנחנו מתרכזים. אם נרגיש שהצלחנו פחות, נחפש מעבר להרי החושך. כרגע, מתרכזים בידוע ובשחקנים החופשיים ואולי כאלה שצריך לשלם כמה גרושים ואפשר להעביר אותם מקבוצה לקבוצה".

עתידו של קבי קניקובסקי: "גבי שחקן מאוד מעניין, אבל הוא מעדיף – אם לא מכבי נתניה – לשחק בחו"ל. הוא פחות רוצה להיות כינור שני בקבוצה שמתמודדת על אליפות, הוא מעדיף להיות שחקן בנתניה או לשחק בחו"ל. לכל אחד יש את החלום שלו. יש הבדל בין מקום שאתה יודע מה הרזומה שלו ופה בארץ הוא רואה את הרזומה שיש במרבית המקומות, בטח בשתי הקבוצות שמתמודדות כרגע על האליפות, מרבית השחקנים שהגיעו אליהן לא הפכו להיות באנקרים. הוא יודע שמדובר בסיכון. זו דעתי, אבל בסוף יש לו שנה אחרונה ואם הוא לא יאריך חוזה, לשני הצדדים יהיה אינטרס".

גבי קניקובסקי, גוסטבו מרמנטיני | שלומי גבאי

שותף שיעזור לו מבחינה תקציבית והעסקה שנפלה בגלל הקורונה: "אני רוצה שיבוא מישהו למכבי נתניה. לא מאמין בשותפות, זה פחות בריא, בכדורגל אתה צריך אחד דומיננטי שיוביל. אנחנו רואים מה קורה במועדונים שיש יותר מגורם אחד שמנהל אותם. נתקלתי בכמה כאלה ואחרים, היחיד שהיה רציני, בא לבד ורצה להוביל, אבל הקורונה קטעה את זה, נקווה שתהיה התאוששות והוא יבוא להציע פעם נוספת. זה קטן עליו, אם הוא היה לוקח את מכבי נתניה לבד, זה היה קטן עליו. זה בסדרי גודל של הגורמים המובילים בכדורגל הישראלי, אבל הוא קיבל החלטה שהקורונה מעכבת אז חזרנו אחורה".

על הירידה בכמות הקהל בכדורגל הישראלי בכלל ובמכבי נתניה בפרט: "לא יעזור שום דבר, כדי להחזיר קהל אתה צריך להדליק אותו. קהל אוהב שחקנים חדשים, שחקנים שמדליקים אצלו איזה פנטזיה. בין השאר להשאיר את גבי קניקובסקי ולהביא עוד מספר שחקנים באותו סדר גודל. אם נעשה את זה אני מעריך שהקהל יגיע. כל עוד יש אוהד שלא יכול להגיע בגלל בעיה כלכלית, הוא ייכנס לאצטדיון, זה היה בעבר ויהיה גם בעתיד ואני עומד מאחורי הדברים. זה לא מה שימנע מהצופים להגיע. אני חושב שהשבר הוא הרבה יותר גדול מהשבר הכספי, הוא התנהלותי, אנשים משתדלים לא ללכת למקומות מרוכזים. יש בעיה ונעשה הכל לפתור אותה. אין דבר יותר מהנה ויפה מקהל ביציע ולשם אנחנו מכוונים".

אוהדי מכבי נתניה | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי