גולן: "הצעד של מכבי נתניה מביש, אתבע אותה"

האיש החזק בחדרה תקף בחריפות את היהלומים, שהודיעו על מינוי קוז'וק: "יש לנתניה יותר כסף מאיתנו, אז היא מפתה מאמנים שהיא יודעת שהם תחת חוזה. אין במעבר הזה קידום מקצועי, אלא כלכלי נטו". תגובת נתניה בפנים

(גודל טקסט)

הפועל חזרה זועמת על מכבי נתניה, שהודיעה על מינויו של רן קוז'וק לעוזרו של ריימונד אטוולד. לטענת אורן גולן, שהתראיין ברדיו 90, היהלומים ביצעו 'מחטף' על עוזרו של המאמן מנחם קורצקי. "מכבי נתניה עשתה צעד מביש, היא פנתה לעוזר תחת חוזה. מכל המאמנים שיש בישראל, כל מה שיש לנתניה זה לחפש את העוזר של הפועל חדרה? מחר בבוקר נגיש תביעה".

"בוודאי שאנחנו יכולים למנוע את זה, קוז'וק תחת חוזה בחדרה", הבהיר גולן, "הוא יצטרך לפצות אותנו, זה לא יעבור בצורה חלקה. כשאתה מפטר מאמן אתה צריך לפצות אותו, אבל כשהוא מתפטר אז הוא קם והולך וזהו? אנחנו מדברים כל הזמן על מעמד המאמן, זה לא צריך לעבוד ככה. נתניה פונה לשחקנים ולמאמנים תחת חוזה וזה ייגמר איפה שזה ייגמר והיא תפצה את חדרה".

גולן המשיך: "קוז'וק בא לחדרה אחרי עונת נפל בק"ש, במהלכה הוא ניצל במחזור האחרון. לקחנו אותו אחרי שהוא כמעט ירד ליגה והוא עשה אצלנו עונה גדולה. יש לי שחקנים שעושים עונות גדולות ורוצים להתקדם, אין בעיה, אבל אני לא רואה במעבר לנתניה קידום. עם כל הכבוד, לא ראיתי שנתניה הייתה מעל חדרה העונה – לא בכדורגל, לא בניהול ולא בשום דבר אחר".

אורן גולן
אורן גולן | אודי ציטיאט

מדוע קוז'וק החליט לעזוב: "יש פה קידום כלכלי. הוא התקשר ואמר שנתניה הציעה לו 30 אחוז יותר. הוא סיכם את תנאיו, כמו שכל הצוות של קורצקי סיכם. אולי הוא לא חתם עם עט, זה נמצא בטיוטות אצל עורך הדין, אבל הוא סיכם וזה אפילו יצא בתקשורת. שבעה מאמנים סיכם לעונה נוספת באותו יום. נתניה ידעה שהוא תחת חוזה, זו לא התנהלות של מועדון שמכבד את עצמו".

גולן לא נרגע: "זה כמו שאני הייתי פונה למאמן הזר שלהם אחר שהם הודיעו על סיכום איתו ומציע לו 30 אחוז יותר. מה זה הדבר הזה, אין לנתניה יכולת להביא מאמנים בזכות עצמה? לא מבין את ההתנהלות הזו. רן קיבל ממני עשרה אחוז העלאה אחרי עונה נהדרת. יש פה גם עניין מוסרי, נתניה לא צריכה לקחת מאמנים מחדרה. יש בנתניה 20 מאמנים שעובדים בכל המחלוקות, מעולם לא לקחתי מהם מאמן".

התביעה שהוא מתכנן להגיש: "אני לא מדבר על חוקי או לא, מי שצריך לשלם ישלם ואני מקווה שהסאגה הזו תסתיים בצורה שמגיעה לחדרה. לקחנו מאמן כושל ועשינו אותו מאמן טוב. אם נתניה הייתה פונה בצורה מסודרת, זה היה מסתיים אחרת. זה לא לעניין וזה מכעיס. אם רן היה בא ואומר שהוא רוצה ללכת למכבי חיפה, הייתי נותן לו חיבוק ואומר 'צא לדרך'. גם ניסו אביטן הלך להפועל ת"א. אין בעיה להתקדם, אבל ללכת לנתניה זה לא קידום מקצועי אלא כלכלי. זה לא בסדר שנתניה שיש לה יותר כסף מאיתנו מפתה מאמנים שלנו. במה נתניה יותר טובה מחדרה, באיזה פרמטר? בשבילי זה לא קידום. אם היינו עושים את אנחנו לנתניה, היה רעש מפה עד הודעה חדשה. זה מחמיא לי ולמועדון שרוצים שחקנים ומאמנים שלנו, אבל יש דרך ובואו נשמור עליה".

מכבי נתניה מסרה בתגובה: "ככל וחדרה יבחרו לנהל הליך משפטי אזי כי במסגרתו יוכלו להציג את הטיעונים שלהם, בין היתר – את אותו הסכם וירטאולי עליו חתום לכאורה רן קוז'וק".

שחקני מכבי נתניה | ברני ארדוב‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי