שלומי דורה: "הדג מסריח מהראש. לא יכול לבוא בטענות לחתוכה"

שלומי דורה
שלומי דורה | מאור אלקסלסי

מאמן כפר קאסם הגן על השוער שהואשם במכירת המשחק נגד אום אל-פאחם ("הבלם בחומה הסיט את הכדור") והפנה את הטענות על חוסר מקצוענות לראשי הליגה הלאומית: "אם מתייחסים כך ומצלמים מ-200 מ' גובה, זה אומר דרשני"

קבוצות: מ.ס. כפר קאסם
(גודל טקסט)

מ.ס כפר קאסם, ובייחוד השוער שלה צליל חתוכה, ספגו האשמות קשות על כך שאפשרו להפועל אום אל-פאחם לנצח את המשחק בין השתיים ולהיחלץ מירידה לליגה א' אמש (שלישי). מאמנה של כפר קאסם, שלומי דורה, התראיין הערב ל-103FM ודיבר על הטענות החמורות נגד חתוכה ושאר השחקנים.

דורה נשאל על צילום המסך מקבוצת הוואטסאפ בה חתוכה מכותב, שם השוער הושמץ קשות לאור החשד שעלה נגדו בעקבות השער שספג בבעיטה חופשית בדקה ה-90. חתוכה התנער מההאשמות נגדו והגיב בקללות: "דיברתי איתו על זה בבוקר. שאלתי אותו והוא אמר שזה היה בקבוצת וואטסאפ של בוגרי בית ספר, הוא גדל בפתח תקווה", סיפר דורה. "אמרתי לו שזה לא נראה טוב, ענה לי 'אתה צודק, הייתי בסערת רגשות ורציתי להגן על עצמי מרוב שנתתי את כולי במהלך המשחק'. אני לא יכול לבוא אליו בטענות".

הטענות על חוסר ספורטיביות מצד קבוצתו: "הם הובילו ואנחנו השווינו, אפילו היינו קרובים להפוך. היה באמת משחק ספורטיבי, מחצית ראשונה בשליטה מוחלטת שלנו, בשנייה באופן טבעי הם נראו יותר טוב. אם היינו רוצים לתת את המשחק הזה הייתי יושב על הספסל. עוד באו אליי בטענות מאום אל-פאחם שצרחתי ולקחתי את המשחק ברצינות. זה האופי שלי ואני כל החיים ככה. גם כשאימנתי את אשקלון נגד נצרת עילית שסיימנו ב-2:2, עד היום בנוף הגליל לא יכולים לראות אותי. אני מסתכל רק על הקבוצה שאני נמצא בה".

היעדר המקצוענות בלאומית: "הדג מסריח מהראש. אם זו ליגה מקצוענית ואתמול לא מסוגלים לראות מזווית צילום שהכדור פגע לשחקן בחומה בראש, זה אומר דרשני. אם מצלמים מ-200 מטר גובה, אי אפשר לראות סיטואציה כזאת. בליגת העל מצלמים מכל הזוויות. אם מתייחסים לזה ככה, זה אומר דרשני. גם אני קיבלתי את הצילומים בדרך הביתה וקשה לראות, אבל מהזווית שלי בספסל ראיתי את הכדור עולה מעל החומה ופתאום הראש של הבלם הסיט בטעות את הכדור לצדו הימני של השוער. לו היה לו זמן תגובה ברגע שהוא לקח צעד שמאלה לכיוון הכדור. אם הבעיטה הייתה מ-20 או 30 מטר, היה לו זמן".

דורה ויו"ר א.א.פאחם: "באו אליי בטענות" | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי