שיחות בין פשיץ' לכוכב האדום: "רוצה לפתור הכל עם מכבי ת"א"

החלוץ, שטען כי שוב נדבק בקורונה ולא חזר לישראל כמו יתר הזרים של האלופה, הודה שהוא עשוי לחזור לקבוצה בה כיכב: "אני עדיין שחקן מכבי ת"א והיה לי נחמד בישראל, אבל זה נכון שרוצים אותי ונראה מה יהיה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אלכסנדר פשיץ' החליט לעזוב את ישראל במהלך מבצע "שומר החומות" ובניגוד לשאר הזרים של מכבי תל אביב הוא היחיד שלא חזר לישראל, למרות דיווח בסרביה כי הוא מתכוון לעשות זאת – בטענה שנמצא חיובי לקורונה, דבר שהעלה תהיות במכבי תל אביב לאור העובדה שהוא חלה בנגיף רק לפני מספר שבועות ואף נזקק לתקופה די ארוכה כדי להתאושש.

כעת, לפי התקשורת הסרבית ולאחר שנראה כי הרומן בין החלוץ הסרבי למכבי ת"א הסתיים מוקדם מהצפוי, ייתכן שפשיץ' בדרך לקאמבק מפתיע ומסקרן במיוחד: הכוכב האדום בלגרד, הדאבליסטית הטרייה בסרביה, בוחנת אפשרות להחזירו. פשיץ', כידוע, רשם את עונת השיא שלו ב-2017/18, אז כבש 25 שערים ובישל עוד 17 ב-35 משחקים בליגה בדרך לאליפות ולתואר מלך השערים.

פשיץ' אף התראיין לתקשורת הסרבית וטען: "זה נכון שהכוכב רוצה אותי ושיש שיחות, אבל אני עדיין שחקן מכבי תל אביב. היה לי נחמד בישראל ואני רוצה לפתור את הכל עם מכבי, אחר כך אם דברים יתאפשרו אז נראה מה יהיה", צוטט החלוץ בטלגרף הסרבי.

אלכסנדר פשיץ' | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי