לוזון הטריף את השחקנים לקראת אשדוד, יבצע שלושה שינויים בהרכב

למרות שירדו למקום החמישי, במכבי פ"ת אופטימיים לפני מחזור הסיום בראשון. המאמן דרש משחקניו: "תתנו הכל על המגרש". מאיר וארויו יפתחו בחלק הקדמי, דיניז במקום פלשר. ינקו: "רוצים לתקן את המחזורים האחרונים"

(גודל טקסט)

למרות ההפסד במחזור האחרון 2:0 להפועל באר שבע שהרחיק אותה משמעותית מהמקום הרביעי שיוביל לאירופה, במכבי פתח תקווה עדיין מאמינים לפני מחזור הסיום. קבוצתו של גיא לוזון תזדקק לניצחון ביתי מחר (ראשון) על מ.ס אשדוד (20:15, שידור ישיר בספורט3) ותקווה להפסד של הקבוצה של רוני לוי מול הטוענת לכתר מכבי חיפה שצריכה את שלוש הנקודות.

המאמן גיא לוזון ערך לשחקניו אסיפה קצרה ובה אמר להם: "לא הגענו בצורה טובה למשחק נגד הפועל באר שבע. אם נבוא להתאבד נגד אשדוד, נשיג את המטרה שלנו וננצח".

מבחינה מקצועית, לוזון יבצע שלושה שינויים לעומת ההרכב שהפסיד ברביעי: בחולייה האחורית, מרכוס דיניז שחתם אמש על חוזה חדש, יפתח במקומו של דניאל פלשר. בקישור, ארד בר המוצהב ייעדר כשגם נאור סבג יאבד את מקומו ב-11. עמית מאיר יפתח כשגם עבדיאל ארויו תורגל וצפוי לשחק בחלק ההתקפי.

שחקני מכבי פתח תקווה | דני מרון

לוזון אמר לקראת המשחק: "הבסיס למחר זה להביא את המרכיבים שאפיינו אותנו במהלך כל השנה – ארגון, מחויבות, ריכוז ותשוקה ובזכות הדברים האלה הפכנו מקבוצה שירדה ליגה לקבוצה שנמצאת בפלייאוף העליון ונאבקת על הכרטיס לאירופה. עלינו לשחק ככה גם מחר".

השוער אריק ינקו דיבר על המוכנות: "כמובן שזה משחק שיכול לקבוע לנו הרבה לעונה הבאה, אנחנו נעשה הכי טוב שאנחנו יכולים כדי לתקן את המחזורים האחרונים ולחזור לנצח. אנחנו זקוקים לאוהדים מאוד, אנחנו צריכים את הדחיפה שלהם והרצון שלהם כדי להראות לנו שאנחנו חשובים להם. אנחנו צריכים אותם כמה שיותר".

אריק ינקו | אריאל שלום

הרכב משוער: אריק ינקו, מוחמד הינדי, אור בלוריאן, מרכוס דיניז, יינון אליהו, איתן אזולאי, עמית מאיר, ליאל עבדה, אור אינברום, עבדיאל ארויו ומורגן פרייר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי