ממשיכה לעבוד: מכבי נתניה מימשה את האופציה על גורי

פרנרד גורי | ברני ארדוב

לאחר שהחתימו את קונסטנטין וברקוביץ', לספורט1 נודע כי היהלומים הקדימו את מועד פקיעת האופציה לגבי החלוץ מחוף השנהב, שעשוי להימכר כבר בקיץ הקרוב לקבוצה בבלגיה. אכזבה מאי זימונו של קניקובסקי לנבחרת

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לצד שתי ההחתמות בשבוע האחרון של שי קונסטנטין ואמיר ברקוביץ', מכבי נתניה עשתה בסוף השבוע האחרון צעד נוסף לעונה הבאה כשהפעם עוסק בשימור הסגל הקיים. לספורט1 נודע שהיהלומים מימשו רשמית את האופציה על החלוץ פרננד גורי, כאשר הם גם הקדימו את מועד פקיעת האופציה על השחקן שפגה ב-15.6.

למעשה, למרות החתמתו של החלוץ מחוף השנהב, שהגיע בתחילת העונה לקבוצת הנוער והשתלב גם בקבוצת הבוגרים בחצי השני של העונה, כלל לא בטוח שהוא יישאר. אחת מהסיבות שבנתניה הוחלט לממש עליו את האופציה נעוצה בעובדה שגורי מסומן כפוטנציאל שעשוי להימכר כבר הקיץ, או לכל המאוחר בקיץ הבא.

כפי שכבר פרסמנו, לובן ומכלן עקבו אחר השחקן, כשלאחרונה גם בירסחוט הצטרפה. בכל אופן, לפחות קבוצה אחת מבניהן מראה לאחרונה רצינות מול סוכנו עוה"ד רועי דניאל. גורי וחברו לקבוצה, אבובקאר דומביה, זומנו אתמול לסגל נבחרת חוף השנהב לקראת המשחקים האולימפיים בקיץ.

אבובקר דומבייה, פרננד גורי
גורי עם דומביה. זומנו לסגל חוף השנהב בטוקיו | ברני ארדוב

למעשה, השניים לא צפויים לפתוח את האימונים עם מכבי נתניה והם עתידים להצטרף למחנה האימונים שיחל בתחילת חודש יוני ויסיימו את האולימפיאדה לכל המוקדם בסוף יולי. בעניין אחר, הצהובים-שחורים לא אהבו את אי זימונו של גבי קניקובסקי לסגל הנבחרת פעם נוספת: "זה הלם ששוב מתעלמים ממנו ויש שחקנים אחרים שמוזמנים" אמרו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי