מכבי חיפה נקנסה ב-10,000 ש"ח: "אצילי ביזה את כבוד האישה"

עומר אצילי | מאור אלקסלסי

מנהלת הליגה במכתב חמור נגד קשר מכבי חיפה ששר "לכל אוהד מכבי תל אביב יש בת זונה". כלפון: "מצופה משחקני כדורגל, על אחת כמה וכמה ממנו - להקפיד הקפדה יתרה. אני מקווה כי השחקן יטופל במלוא חומרת הדין"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

חגיגות האליפות של מכבי חיפה ממשיכות לעורר הדים. לאחר שדולב חזיזה הושעה מנבחרת ישראל בעקבות הקריאות 'ניאו נאצים', כעת, המועדון ספג קנס כספי של 10,000 שקלים בעקבות התנהגותו של עומר אצילי. הקשר התנצל כבר אתמול על דבריו והבין כי טעה אך זה לא השפיע על ההחלטה. כזכור, קשר הכנף שהגיע בינואר הקניט את אוהדי מכבי תל אביב וביזה את הנשים כששר: "לכל אוהד מכבי תל אביב יש בת ****".

השיר המכוער של עומר אצילי

ארז כלפון, יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל, פנה במכתב חריף למנכ"ל מכבי חיפה, אסף בן דוב. "השחקן עומר אצילי השתמש במילים מבזות ולא ראויות בלשון המעטה. אני מניח שהמקרה ידוע לך היטב ולכן איני רואה לנכון להרחיב ולחזור על המילים במכתב זה", אמר בפתח דבריו.

"מעבר להיותה של התנהגות זו פגומה מוסרית, ירודה ומבזה הרי שיש בה – בין היתר – בכדי לבזות את כבוד האישה", נאמר בכעס בהודעה. "מצופה היה משחקני כדורגל, ועל אחת כמה וכמה מן השחקן הנוכחי, להקפיד הקפדה יתרה על כבוד האישה במיוחד לאור המאמצים הגדולים הנעשים על ידי מנהלת הליגות לכדורגל ומועדון מכבי חיפה בתחום זה". כמובן שהכוונה היא לפרשת הקטינות בו היה מעורב אצילי בשנה שעברה ובעטייה שוחרר ממכבי תל אביב על ידי הבעלים מיטש גולדהאר.

עומר אצילי | מאור אלקסלסי

"בהתנהלותו, אשר קיבלה חשיפה נרחבת בציבור הישראלי – פגע השחקן בתדמית הכדורגל הישראלי ובייש רבים מן המעורבים בו", כותב כלפון ומסביר את הסיבה לקנס: "נוכח האמור לעיל החלטתי להטיל קנס של 10,000 ש"ח על מכבי חיפה". הוא לא מסתפק בזה ומקווה כי "השחקן יטופל במלוא חומרת הדין ובכלל זאת כי הקנס הנ"ל יושת עליו במסגרת הפנימית של המועדון".

לסיום העביר כלפון מסר גם לשאר הקבוצות שדבר כזה לא יעבור לסדר היום: "מנהלת הליגה לכדורגל אשר חרטה על דגלה את שיתוף הפעולה עם הרשות לקידום מעמד האישה, לא תאפשר לאף גורם הפועל במסגרתה לפגוע בכבוד האישה ותנקוט באמצעים החמורים ביותר בגין כל הפרה נוספת של מי מהקבוצות, השחקנים או אנשי הצוות".

ההתנצלות של עומר אצילי אתמול:

הסטורי של עומר אצילי | צילום מסך: אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי