חיזוק משמעותי? בית"ר מציעה לשחקנים עד 150 אלף דולר לעונה

משה חוגג, אלי אוחנה | דני מרון

משיחות עם סוכנים עולה כי קיץ לא פשוט צפוי לקבוצה. אלו עדיין מועמד, אוחנה רוצה את שכטר וקלטינס שדורשים סכומים גבוהים יותר. בית"ר מחכה לאישור, הגעת קומאן מתעכבת. דיווח ביוון: מוחמד הוצע לפנאתינייקוס

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממתינה לנחיתה של המאמן החדש ארווין קומאן, שהיה אמור להגיע לישראל מחר (שני) אחר הצהריים, בכפוף לאישור שאמור להגיע מההתאחדות. אולם, בשל אירוע אישי של המאמן בהולנד, ייתכן שהגעתו תתעכב במספר ימים. כך או כך מציינים בבית"ר כי ההולנדי חתם באופן רשמי והוא יוצג בקבוצה בימים הקרובים. קומאן אגב, ויתר על מינוי צוות זר סביבו ויסתפק בצוות הקיים, כשבמועדון פנו רשמית ליוסי מזרחי והציעו לו להישאר על תקן יועץ או עוזר מאמן בקבוצה הבוגרת.

שלושה ישראלים נמצאים חזק בתמונה לקראת החלון: כפי שפרסמנו כאן, דוד קלטינס, איתי שכטר ודור אלו מועמדים לעונה הבאה, ואוחנה ימליץ לקומאן להחתימם. הפגישה עם ההולנדי לא תיערך מיד עם הנחיתה אלא במהלך השבוע.

על פי שיחות עם סוכני שחקנים, בית"ר מציעה לשחקנים סכומים שנעים בין 100-150 אלף דולר בלבד. בשלב זה קשה לראות כיצד בית"ר נערכת לחיזוק משמעותי בקיץ, בפרט שמבין הישראלים שהוזכרו קודם רק אלו מרוויח שכר בסדר גודל כזה. בשלב זה, איתי שכטר ודוד קלטינס דורשים סכומים גבוהים בהרבה. בימים האחרונים נבדקה גם אופציית בן שהר, אך גם הוא יקר מדי למועדון.

שכטר. מרוצה מאוד בביתר
איתי שכטר. יגיע לבית"ר? | צילום: ערן לוף

אוחנה מתכוון לזמן בימים הקרובים מספר שחקנים לשיחות, בה יוצע להם לקצץ תמורת חוזה ארוך יותר. על הפרק נמצאים איתמר ניצן, אופיר קריאף, מיכאל אוחנה ושחקנים נוספים. בית"ר תציע כ-10-15% קיצוץ בתקווה שיסכימו למהלך.

בבית"ר נטען כי נכון לימים האחרונים, אין הצעה קונקרטית על עלי מוחמד, אך בינתיים ביוון מדווחים כי השחקן הוצע לפנאתינייקוס. נציגיו של הקשר, שרוצה להתקדם לליגה בכירה יותר, בדקו הצעות מגאורגיה ובולגריה. משתי המדינות האלה רק לודוגורץ, אליה כבר הוצע השחקן, עשויה לעמוד בדרישותיו. כעת, יהיה מסקרן לראות אם מועדון הפאר מאתונה יחליט להיכנס לתמונה ולפנות לניז'רי.

עומרי אלטמן, עלי מוחמד | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי