קיזיטו מועמד להפועל חיפה ומכבי פתח תקווה. טאהא יגיע לכרמל?

קיזיטו | אריאל שלום

החלוץ האוגנדי שכבש העונה עשרה שערים בכל המסגרות יעזוב את כפר סבא והוא עשוי להישאר בליגת העל. שמו של בלם באר שבע נקשר לחיפאים, אך הוא מחכה להצעה נוספת מברקת. קדוש מבוקש בבני יהודה וטרם החליט על עתידו

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא ירדה בעונה החולפת לליגה הלאומית, ואחת מנקודות האור בקבוצה היה החלוץ לוואגה קיזיטו, שכבש עשרה שערים בכל המסגרות. האוגנדי שלא ימשיך עם הקבוצה בליגה השנייה טרם החליט על עתידו, ובמקביל הוא זוכה להתעניינות מצד מספר קבוצות בליגת העל, ביניהן מכבי פתח תקווה והפועל חיפה.

מאמן חיפה, אלישע לוי, מעוניין בחיזוק בחלק ההתקפי לאור הפרידה מוויליאם אגאדה שחוזר להפועל ירושלים לאחר עונת השאלה, ולא מן הנמנע שקיזיטו, עמו שיתף פעולה בכפר סבא, יגיע לחיפה. החלוץ הגיע לישראל באמצע עונת 2019/2020, אז חתם כאמור אצל הירוקים, והוא השלים במדיהם עונה וחצי. בעברו הוא שיחק גם בריו אבה הפורטוגלית, באטה בוריסוב הבלארוסית, ואף שיחק בקבוצות מרומניה וקזחסטן. ב-38 הופעות בנבחרת אוגנדה הוא הבקיע שער אחד בלבד.

בינתיים בכרמל הביעו שביעות רצון משני שחקני רכש שהצטרפו בסוף השבוע, דודי טוויטו ואוהד לויטה, שעל צירופם פורסם לראשונה בספורט1. שחקן נוסף ששמו נקשר כמי שייעשה את הדרך מבאר שבע לחיפה הוא הבלם לואי טאהא, אבל האחרון ממתין להצעה נוספת מאלונה ברקת. בינתיים, גם עתידו של רן קדוש, ששימש ברוב העונה האחרונה כשוער מוביל, אינו ברור. בני יהודה הביעה עניין בקדוש ומעוניינת להחזירו בכדי שיעזור לה לעלות בעונה הבאה לליגת העל.

רן קדוש | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי