גורדנה סיכם בהפועל באר שבע לשנתיים, גם אבו עביד

רועי גורדנה | אריאל שלום

קשר מ.ס אשדוד יחתום מחר. שחקן ההגנה של הפועל תל אביב סיכם לשנתיים עם אופציה. במועדון מתנהל מו"מ מול יוג'ין אנסה. האוהדים ביקשו מברקת לא להחתים את הרוש. שכטר קיבל הצעה רשמית. הס מונה למאמן השוערים

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה לעשות מאמצים רבים לבנות קבוצה חזקה לעונה הבאה. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, רועי גורדנה סיכם לשנתיים בקבוצה מבירת הנגב. הקשר שסיים את חוזהו במ.ס אשדוד, נפגש אמש עם אנשי המועדון. החתימה הרשמית הייתה אמורה להתבצע היום (שני), אך תיערך רק מחר בשל עניינים טכניים וניסוחי החוזה. במועדון יש הערכה מקצועית גדולה לקשר. הצדדים סיכמו כי הוא יגיע למשרדי המועדון ויחתום רשמית ולאחר מכן יוצג לתקשורת.

עוד שחקן שמתקרב משמעותית הוא איאד אבו עביד מהפועל תל אביב, לאחר משא ומתן ביומיים האחרונים. השחקן סיכם את רוב הפרטים לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת. הבלם עמית ביטון, שכמו אבו עביד מיוצג אף הוא על ידי דודו דהאן, עשוי לעבור להפועל תל אביב שלא במסגרת העסקה.

ומה עם חיזוק להתקפה? אמש (ראשון) הגישה הפועל באר שבע הצעה רשמית לאיתי שכטר באמצעות סוכנו אבי נמני. שכטר העדיף את בית"ר ירושלים על פני כל הצעה אחרת, אולם הקבוצה מהבירה תחדש רק היום את ההכנות ולא ברור האם תוכל לעמוד בהצעה של באר שבע, שמציעה חוזה לעונה. במקביל מתנהל משא ומתן גם עם יוג'ין אנסה מהפועל קריית שמונה. לגבי ניר ביטון, השחקן מהסס בינתיים משום שלטענתו מדובר בהצעה כספית לא גבוהה. לעומתו, איהאב גנאים מתקרב תמורת דמי העברה של כמיליון ש"ח.

איאד אבו עביד | אודי ציטיאט

בבירת הנגב אמורים להכריז עד מחר על החתמת שחקנים נוספים. המשא ומתן עם אריאל הרוש מתקדם, אבל בבאר שבע לא הרימו ידיים לגבי אופיר מרציאנו. על אוהד לויטה, שבחר לעזוב להפועל חיפה, אמרו במועדון: "הוא שוער טוב, אבל יש לו הרבה עליות וירידות ביכולת. נביא שוער טוב ממנו". גם המגן השמאלי אביב סולומון אמור להצטרף בהמשך.

אתמול התברר כי המנכ"ל גיא פרימור והבעלים אלונה ברקת קיבלו הודעות למכשירי הטלפון שלהם מאוהדים, אשר ביקשו מהם להימנע מהחתמת הרוש. "הוא לכלך על המועדון ועכשיו רוצה לחזור? למה להחתים אותו?", הסבירו מאוחר יותר. במועדון ממשיכים לנהל מגעים עם הרוש.

בנוגע לז'וסואה, בהפועל באר שבע עדיין לא קיבלו החלטה סופית. גורם במועדון העריך אתמול כי "ככל שהזמן עובר, גדל הסיכוי שהוא יחזור". ההחלטה הסופית אמורה להתקבל בימים הקרובים, משום שעד סוף השבוע אמורה באר שבע לפרסם את הסגל שיוזמן לתחילת האימונים. אם פארליי רוסה לא ימצא קבוצה אחרת, הוא יגיע ב-20.6 לאימון הפתיחה בבית האדום.

אלונה ברקת
אלונה ברקת | מאור אלקסלסי

בנושא אחר, כפי שפורסם לראשונה בספורט1, שי הס חתם היום רשמית כמאמן השוערים של הקבוצה ויצטרף לצוות המקצועי. "אני מאושר לחתום במועדון הכדורגל הפועל באר שבע", אמר הס. "אני מצטרף למועדון גדול עם חזון ואתגרים שעומדים בפנינו ואעשה הכל כדי לתרום להצלחת הקבוצה". רוני לוי בירך: "אני מברך את שי על הצטרפותו לצוות המקצועי. מצפה לנו יחד עבודה רבה והכנות אינטנסיביות כבר בימים הקרובים ושי הוא תוספת כוח משמעותית. אני מאחל לו הצלחה רבה ויודע שהוא יתרום רבות באתגרים הניצבים בפנינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי