ערפל כבד: האם מכבי ת"א בדרך לגל של עזיבות?

מחזיקת הגביע ממתינה להתפתחויות בנוגע לעתידם של שחקנים בכירים כמו טננבאום, סבוריט, הרננדס, טיבי, פרץ ויונתן כהן. בשלב זה, ריקן ושכטר לא קיבלו הצעה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב לא לא צפויה לעמוד בדרכו של יונתן כהן אם היא תקבל הצעה על סך כשני מיליון יורו. שחקן הכנף מחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בקבוצת נעוריו, אך במועדון מבינים כי הוא רוצה לעבור לאירופה ולא יעמדו בדרכו אם תגיע קבוצה שתסכים לשלם את הסכום הנ"ל. עם זאת, בהנחה שלא תגיע הצעה שתספק את הצהובים וכן את השחקן עצמו, בקריית שלום בונים מאוד על כהן ומוכנים להציע לו להאריך את ההתקשרות בארבע שנים נוספות.

במקביל, מכבי תל אביב מנסה להמשיך בהכנות לעונה הבאה, אך נאלצת להמתין להתפתחויות בנוגע לעתידם של דניאל טננבאום, אנריק סבוריט ולואיס הרננדס שעתידם אינו ברור. כידוע, המגן והשוער סיימו חוזה וקיבלו הצעות להאריך את ההתקשרות. לעומתם, חוזהו של הבלם הוארך אוטומטית, אלא שהוא ביקש מהצהובים זמן כדי לנסות ולשכנע את משפחתו לשוב לישראל.

באשר לסבוריט, המגן קיבל הצעה כספית משודרגת לשנתיים והבטיח להחזיר תשובה תוך עשרה ימים. בדומה להרננדס, אשתו אינה שלמה עם הישארות בישראל והשחקן יצטרך להחליט בשיתוף איתה האם להיענות להצעת הצהובים או לחפש קבוצה בטורקיה, צרפת וספרד – שם הוא מעורר עניין. מי שככל הנראה יחתום לארבע שנים הוא טננבאום, שאמור לשוב בקרוב לישראל עם נציגו.

לגבי איתן טיבי, שנמצא עם נבחרת ישראל פורטוגל לקראת משחק הידידות מול הסלסאו, המו"מ מול נציגיו נמשך. הבלם שסיים את חוזהו קיבל הצעה חדשה ואמור להשיב בקרוב. בנושא דור פרץ, השוהה בליסבון כדי להשלים את הליך קבלת הדרכון האירופי שיסייע לו משמעותית במציאת קבוצה, הקשר ממתין להחלטת מכבי בנוגע לשדרוג ההצעה הכספית. שלושה שחקנים שסיימו חוזה ולא קיבל בשלב זה הצעה להאריך את ההתקשרות הם אבי ריקן, ניק בלקמן ואיתי שכטר.

דור פרץ, שחר פיבן | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי