אבו עביד סירב להצעת הפועל ת"א, טאהא סומן כמחליף אפשרי

האדומים קיוו ששחקן ההגנה יחתום על חוזה חדש, אך הוא בדרך לבאר שבע וכבר החלו שיחות עם הבלם, שעשוי להגיע במקומו. במועדון בונים על שיתוף הפעולה בין ורד לאיינבינדר ולא יעמדו בדרכם של דוידה וגרופר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שבחלון ההעברות האחרון השם החם במתחם חודורוב היה של דן איינבינדר שכזכור הצטרף מבית"ר ושינה את הקבוצה של ניר קלינגר ב-180 מעלות, כעת פועלים בהפועל ת"א להחתים קפטן ירושלמי נוסף – עידן ורד, שכידוע סיים את חוזהו בבירה ומחזיק בהצעה גם מהפועל באר שבע.

בין הפועל ת"א לנציגיו של ורד מתקיים מו"מ מתקדם ובסביבת המועדון טוענים כי רק מחויבות אישית של השחקן לאלי אוחנה ולאוהדי בית"ר מעכבת את המהלך. במתחם חודורוב מאמינים כי חיבור בין ורד לאיינבינדר ישדרג משמעותית את הקבוצה, ששואפת להתברג בפלייאוף העליון ולשוב לצמרת הגבוהה.

במקביל, במועדון ממתינים להתפתחויות בנוגע לעתידם של דני גרופר, עמנואל בואטנג ואושר דוידה. האדומים ידונו בכל הצעה שתגיע ולא ימנעו מאף אחד מהשלושה להגשים חלום.

באשר לאיאד אבו עביד, שמוערך מאוד על ידי הצוות המקצועי, במועדון בנו עליו כעמוד התווך של חוליית ההגנה והשחקן היה אמור לחתום לשנתיים נוספות עם אופציה לעונה נוספת, אלא שהפועל באר שבע הציעה לו סכומים גבוהים יותר וכעת אבו עביד בדרך לבירת הנגב. שחקן ההגנה השיב בשלילה להצעת האדומים ומי שסומן כמועמד להחליפו הוא לואי טאהא, במקרה שהאחרון לא ימשיך בבאר שבע. שיחות בין הפועל ת"א לטאהא כבר החלו.

אבו עביד. בדרך לבאר שבע | ברני ארדוב‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי