מכבי חיפה צפויה להודיע בקרוב על המשך דרכו של ברק בכר

במועדון מעריכים שהמאמן שהוביל את הקבוצה לאליפות יזכה לשדרוג בשכרו ויחתום לשנתיים נוספות במהלך 48 השעות הקרובות. וגם: קלארק מתלבט, דהן עשוי לתפוס את מקומו של חבשי, אבו פאני יימכר?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אופטימיות הבוקר (שני) במכבי חיפה לגבי המשך דרכו של ברק בכר, שכידוע סיים את חוזהו במועדון בתום עונה אחת. בכרמל מאמינים כי במהלך 48 השעות הקרובות המגעים בין הצדדים יגיעו לסיומם והאלופה תודיע רשמית על הארכת ההתקשרות עם המאמן בשנתיים נוספות.

גורמים המעורים במגעים בין הצדדים סיפרו הבוקר על התקדמות משמעותית בשיחות, כאשר גם לראשי חיפה ברור כי המאמן שהוביל את הקבוצה לאליפות זכאי לשדרוג בשכרו. כעת, לדבריהם, נותר לסכם סופית על גובהו. "כולם מבינים שהסאגה הזו חייבת להסתיים במהרה", אמרו.

בסביבתו של בכר ציינו הבוקר כי הוא מעורר עניין באירופה ונמצא על הכוונת של מספר קבוצות מבלגיה, אך נראה כי המאמן לא מחזיק בהצעה אטרקטיבית שתוביל לעזיבה. לצד בכר בכרמל צפויים להמשיך עוזרו גיא צרפתי, מאמן הכושר דרור שמשון, מאמן השוערים גיא ויזינגר והמאמנים המנטליים איתן עזריה ודני ענבר. לעומתם, מאמן הכושר ניל קלארק טרם החליט האם הוא רוצה להישאר בישראל. האנגלי זוכה להערכה רבה אצל הצוות הניהולי והמקצועי של מכבי חיפה ובמועדון ממתינים לתשובתו.

ברק בכר | מאור אלקסלסי

בינתיים, מי שממשיך להעסיק את אנשי המועדון הירוק הוא מוחמד אבו פאני. כפי שפרסמנו אתמול, השחקן נחוש לצאת לאירופה והוא הוצע למספר קבוצות בליגה האיטלקית. כזכור, במכבי חיפה הודיעו כבר לפני כחודשיים על מימוש האופציה על אבו פאני לעונה הבאה, אך הרצון הוא להחתים אותו על חוזה ארוך טווח. אתמול ציינו בכרמל כי השחקן זכה להצעה כספית משודרגת. "אנחנו עושים הכל שהוא ימשיך איתנו, אבל זה תלוי גם בו", הסבירו. במועדון מעריכים כי אבו פאני יימכר אם לא יסכים לחתום.

במקביל, בחיפה יעלו בסוף השבוע הילוך במאמצים לצרף את אורי דהן, בלם הפועל קריית שמונה, שעשוי להגיע על חשבונו של עאיד חבשי שיעזוב. האחרון מחפש הוצע למספר קבוצות בטורקיה ובפולין.

אורי דהן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי