אבו עביד חתם בב"ש, גם גורדנה וסולומון יצטרפו. התקדמות עם אנסה

איאד אבו עביד | הפועל באר שבע

הבלם עזב את הפועל ת"א והצטרף בחוזה ל-3 שנים, קשר אשדוד ומגן כפ"ס ישלימו את הבדיקות הרפואיות ויחתמו ביממה הקרובה. וגם: הסעיף שעשוי להשאיר את ז'וסואה, השיחות עם רעננה על החלוץ הגנאי והסיכום מול גולדברג

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

כצפוי, הבוקר (שלישי) זה הפך לרשמי: המגן איאד אבו עביד עזב את הפועל תל אביב עם סיום חוזהו ועבר להפועל באר שבע בחוזה לשלוש שנים. עד מחר אמור גם קשר מ.ס אשדוד, רועי גורדנה, להשלים את מעברו לבירת הנגב, לאחר שיסיים את כל הבדיקות הרפואיות.

אבו עביד, שבהפועל תל אביב תקפו אותו הבוקר לאור ההחלטה לעבור, דווקא החמיא לקבוצתו האחרונה ואמר לאחר החתימה: "אני מגיע להפועל באר שבע אחרי שתי עונות בהפועל תל אביב, מועדון חם ואוהב ועל כך אני מודה להנהלה ולאוהדים שליוו אותי. הייתה לי תקופה שאזכור לטובה תמיד ובה זכיתי גם לענוד את סרט הקפטן במספר משחקים. ניתנה לי הזכות לעשות את מה שאני אוהב במקומות טובים ואני שמח שאני ממשיך את הקריירה במועדון עם מורשת מפוארת וקהל תומך. אני מודה לאלונה ולהנהלת המועדון על האמון שנתנו בי ומצפה כבר לפגוש את האוהדים ביציעים".

גורדנה, שעזב את באר שבע בעונת האליפות הראשונה, יגיע לאחר שהמאמן רוני לוי לחץ מאוד להביא אותו לקבוצה. לגורדנה, שעל מועמדותו פורסם כאן לראשונה, מייעדים את חולצת ההרכב. "אחרי עונה כזאת באשדוד, לא הייתה סיבה לשקול את זה", אמרו בבירת הנגב. "רועי עזב בדיוק לפני תחילת העידן הכי גדול של באר שבע. הוא מגיע לכאן כדי לקחת תואר ואולי לסגור מעגל", אמרו במועדון.

מי שעוד צפוי לחתום ביממה הקרובה הוא שון גולדברג, שסיכם את מרבית תנאיו. היום אמורה להתקיים שיחה בין ראשי הקבוצה לבין סוכניו גלעד קצב ואדם קידן, במטרה להגיע לסיכום סופי ולחתימה על חוזה חדש. במקביל, אביב סולומון נפגש היום עם ראשי ב"ש וסגר את תנאיו לשנתיים. המגן השמאלי ששיחק בעונה הקודמת בהפועל כפר סבא יעבור בדיקות רפואיות בשעות הקרובות, יחתום ויתחרה עם גולדברג על המקום בהרכב.

אביב סולומון | מאור אלקסלסי
שון גולדברג | מאור אלקסלסי

גם עסקת איהאב גנאים על סף סיכום ונראה כי באר שבע תשלם כמיליון שקל עבורו והוא ישלים את מרכז השדה החדש בבירת הנגב יחד עם מריאנו בריירו, מרואן קבהא שבשלב זה לא עוזב ואולי גם ז'וסואה. ההחלטה לגבי הפורטוגלי תתקבל עד תחילת השבוע, כשאתמול החלו במועדון להאיץ את השיחות עם סוכנו. אחת האפשרויות שעלתה היא חזרה של הקשר לסגל תמורת התנצלות וסעיף של שחרור מיידי בחוזה במקרה של הפרת משמעת נוספת, זאת לאחר שבמועדון הבינו כי יהיה קשה מאוד לשחררו ללא פיצוי. בכך, לוי רוצה ליצור מרכז שדה אגרסיבי שיהיה קשה מאוד לפצח.

דור מיכה עדיין לא סיכם משום שבאר שבע טרם סגרה את נושא דמי ההעברה שלו, מה שאמור להיסגר בימים הקרובים. גם אריאל הרוש ויוג'ין אנסה במשא ומתן, כשלגבי האחרון התחדשו המגעים מול הקבוצה שמחזיקה בכרטיסו, הפועל רעננה, והמטרה היא כעת לנסות לסגור על דמי העברתו עוד השבוע. "יש התקרבות, אולם טרם הושג סיכום. מכל המועמדים הוא הקרוב ביותר", אישר בכיר בב"ש. מנגד, בשלב זה העלויות של מוחמד כנעאן גבוהות מאוד ובמועדון בודקים גם אופציות אחרות, כולל קשר זר.

יוג'ין אנסה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי