תפנית: ב"ש הציעה לסלליך קיצוץ של 30% תמורת הישארותו

אחרי נתק בין הצדדים ופניה מהפועל ת"א, בנגב חזרו לשולחן המו"מ עם קשר הכנף: "הכדור אצלו". מקורביו: "הוא נאמן לב"ש והתחבר לעיר, לא יחכה עוד הרבה". החתימה עם גורדנה נדחתה למחר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה לעבוד חזק על בניית הסגל שלה לעונה הבאה. הקבוצה פנתה לסינטיהו סלליך והציעה לו לקצץ 30 אחוז בחוזהו הנוכחי תמורת הישארותו. סלליך, שקיצץ במהלך תקופת הקורונה מעל 30 אחוז בשכרו, סירב כרגע לבקשה אולם הצדדים קבעו להיפגש פעם נוספת על מנת לסכם על חוזה חדש.

כזכור, לאחרונה פנתה הקבוצה למרואן קבהא ולדוד קלטינס והציעה להם לקצץ. לקבהא הוצע חוזה לשנתיים תמורת הקיצוץ ולקלטינס הוצע להישאר תמורת הקיצוץ. האחרון מבוקש בבית"ר ירושלים, אך שכרו הגבוה (הרוויח העונה כ-160 אלף דולר) עדיין לא הבשיל לכדי סיכום. "בכדור אצלו עכשיו", אמרו במועדון.

סלליך לא נמצא בארץ כרגע. בימים האחרונים הוא קיבל פניות מקבוצות אחרות, ביניהן הפועל תל אביב. נכון לעכשיו השחקן החליט למצות את המגעים עם באר שבע, אבל לא ימתין עוד הרבה זמן. "סלליך נאמן לבאר שבע כי הוא רוצה להיות שם והתחבר מאוד לעיר, אבל לא יחכה עוד הרבה", אמרו בסביבתו.

סלליך חוגג. ב"ש רוצה להשאירו | לירון מולדובן

כפי שפרסמנו מוקדם יותר, שון גולדברג סיכם על חוזה לעונה נוספת וגם אביב סולומון סגר לשנתיים. כעת, מעבר למשא ומתן עם הפועל רעננה לגבי יוג'ין אנסה, במועדון מחכים לפגישה עם הקשר רועי גורדנה לגבי החתימה. גורדנה, שסיכם לשנתיים אמש, היה אמור לחתום, אולם הפגישה בעניין התעכבה והיום הוא זומן לבדיקות רפואיות. יחד עם זאת, ייתכן שהבדיקות והחתימה יחכו למחר בגלל סיבה אישית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי