אחרי שבדקה את צירוף קלטינס, בית"ר מצפה שב"ש תשתתף בשכרו

במועדון מנסים למצוא דרך להחזיר את הקשר. נמשכים המגעים עם אלו, ששכרו לא מהווה מכשול. מקורבים ניסו להפגיש בין אוחנה לוורד כדי ליישב את המתיחות, וביקרו: "כנראה שאין כבוד לשחקנים"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים בודקת בימים האחרונים את נושא צירופו של דוד קלטינס, שאף מעוניין לחזור לקבוצה. על כך כבר פורסם באתר ספורט1. אך מהבדיקה עולה כי על מנת שיחזור לקבוצה בצהוב-שחור, היא תזדקק לכך שהפועל באר שבע תשתתף בשכרו קלטינס עבר מבית"ר לבאר שבע במסגרת עסקת ענק, אז ברקת שילמה 1.5 מיליון יורו על מחצית מכרטיס השחקן. קלטינס מרוויח כיום כ-220 אלף יורו לעונה ובית"ר לא מוכנה לשלם יותר מ-150 אלף דולר.

אם באר שבע תשלם פיצוי חד פעמי לשחקן, או שיסכים לחתום על קיצוץ, הוא יוכל לעבור לקבוצה אחרת.  גורם בב"ש אמר היום כי "עדיין לא קיבלו כל החלטה לגבי קלטינס". גם הפועל חיפה הוזכרה כמועמדת לקלוט אותו. בבית"ר רוצים לסגור גם את סאגת דור אלו, שמגעים החלו במטרה לצרפו לשנתיים. את השניים מייצג סוכן השחקנים שלומי בן עזרא. במקביל, החלו מגעים עם אורי מגבו.

בנושא אחר: במועדון עדיין לא נרגעו מסאגת עידן ורד שנפרד מהמועדון. אחרי שתקפו את ההתנהלות, שחקני בית"ר מודאגים מאוד ממה שעומד לקרות הקיץ. "מדברים על שינוי, על מאמן חדש. אבל מה כל זה יועיל אם אין שחקנים?", אמרו.

עידן ורד | דני מרון

בקבוצה רוצים לצרף כבר תקופה ארוכה את איתי שכטר ואיתן טיבי, אולם עד כה מלבד גישושים לא הוגשה הצעה אמיתית, מה גם ששכטר נמצא במשא ומתן עם באר שבע. ארווין קומאן יחגוג היום באירוע פרטי ויגיע רק בשבוע הבא גם משום שלא עבר את החיסון השני לנגיף הקורונה. בינתיים, הוא מקיים שיחות עם אלי אוחנה בנוגע למספר שחקנים, אבל גם לו ברור כי הסגל לא יוכל לקבל חיזוק משמעותי כשכל העת מדברים בבית"ר על קיצוץ.

אתמול (שלישי) ניסו מקורבים למועדון להוביל למהלך שבו אוחנה וחוגג יקראו לורד לשיחה, על מנת ליישב את המתיחות שנוצרה. "פשוט בושה איך שהתנהגו אליו. אם אוחנה הוא מנהל מקצועי ושחקן עבר גדול שזוכה ללא מעט תהילה, הוא יכל לפחות לזמן אותו לפגישה ולומר לו את האמת. כנראה שאין כבוד לשחקנים בכדורגל הישראלי", אמרו.

ומה עוד קורה בבית"ר? סוכנו של ירדן שועה מנסה ליצור עסקה דרך אחד משני מועדונים בכירים בבלגיה, גנט או סטנדרד ליאז'. בבית"ר לא ישחררו אותו בכל מחיר, אבל הצעה טובה תוביל לעסקה. במקרה כזה, בית"ר תצרף לצרף חלוץ זר במקומו. 

ירדן שועה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי