בעקבות הקריאות: חזיזה הורחק משלושה משחקים ונקנס ב-5,000 ש"ח

דולב חזיזה | אריאל שלום

עונש כבד לכוכב מכבי חיפה: אחרי שנתפס קורא למכבי ת"א"ניאו נאצים" במהלך חגיגות האליפות, הקשר ייעדר מאלוף האלופים ומשחקי גביע הטוטו. הדיין דחה הסדר טיעון וביקר: "בורות לשמה". גורם במועדון: "ענישה בררנית"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

דולב חזיזה הסתבך כאשר נתפס שר עם אוהדי מכבי חיפה במהלך חגיגות האליפות שיר בו כינה את מכבי תל אביב "ניאו נאצים". הדבר גרם לניפויו מנבחרת ישראל, וכעת הגיע עונש חמור יותר – הוא הורחק משלושת המשחקים הראשונים של העונה הבאה ונקנס ב-5,000 ש"ח.

בכל מקרה, את מחזור פתיחת העונה בליגת העל הוא לא אמור להחמיץ, שכן העונש יחול על משחק "אלוף האלופים" שייערך ב-24 ביולי ולאחר מכן על חצי גמר גביע הטוטו והגמר/משחקי הדירוג, בהתאם להישג הקבוצה בשלב ארבע האחרונות.

תובע ההתאחדות, עו"ד ניר רשף, ועו"ד מכבי חיפה, עופר בן אסא, הגיעו להסדר טיעון לפיו השחקן יורחק ממשחק אחד וייקנס ב-2,000 ש"ח – הדיין נעם ליובין דחה אותו מכיוון שחזיזה נאשם על סעיף של התנהגות בלתי הולמת, אשר לא מתיר ייצוג אוטומטי, ובכל זאת לא הגיש בקשה לייצוג, ועל הסדר הטיעון חתם בן אסא, בא כוחו של השחקן.

צפו בסרטון המדובר בו חזיזה קורא למכבי ת"א "ניאו נאצים"

ליובין ביקר את אמירותיו של חזיזה: "אין תירוץ שיצדיק קריאות כאלה, לא נימוק של 'להט הרגע' המוזכר בהסדר הטיעון ולא נימוק של 'חופש ביטוי'. הנאשם, שחקן סגל נבחרת ישראל, יושב על כתפי האוהדים שמח וטוב לב, מאושר מחייך ונצטרף למילות שירי האוהדים, הוא בורות לשמה לעניין משמעות המילים שנאמרו, והפגיעה שהינן גורמות לציבור שלם של אנשים".

במכבי חיפה סירבו להגיב לעונשו של חזיזה אך גורם בקבוצה אמר: "עונש קשה מאוד. השחקן הושעה משני משחקים של הנבחרת, התנצל ובית הדין לא חס עליו – אותו בין דין שעל מקרה דומה פסק עונש קטן הרבה יותר. ענישה בררנית".

דולב חזיזה משלהב את אוהדי מכבי חיפה בחגיגות האליפות | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי