עליית מדרגה: שחקני בית"ר שוקלים למנות עורך דין מטעמם

שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

אחרי ההחלטה לקצץ בשכרם, השחקנים יערבו גם את ארגון השחקנים והבהירו: "אם מישהו חושב שנוותר הוא טועה, הולך להיות להם קיץ ארוך". ניסיון לסגור עם אלו ומגבו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים החלו אמנם בהכנות לקראת העונה הבאה, אבל בינתיים עדיין לא הגיעו שחקנים חדשים ובמועדון ממשיכים להתרכז בסאגת הקיצוץ בשכר השחקנים, עליה פורסם באתר ספורט1. חלק משחקני הקבוצה קיבלו מסר באמצעות הסוכנים שלהם כי עליהם לקצץ כ-25 אחוז משכרם, כששחקנים בעלי שכר נמוך התבקשו לקצץ בשיעור נמוך יותר.

השחקנים מרגישים כי בית"ר הודיעה על אחוז קיצוץ לא הגיוני כדי להתחיל במשא ומתן. כזכור, לאחרונה פרסמנו כי בכוונתם לפנות לארגון השחקנים ובנוסף לגבש חזית אחידה, אותה מוביל אחד השחקנים הוותיקים, כנגד המועדון. "אם מישהו חושב שנוותר, הוא טועה. הולך להיות להם קיץ ארוך", אמר אחד השחקנים. כאן לא מסתיים הסיפור. חלק משחקני בית"ר הציעו אתמול לשכור את שירותיו של עורך דין מוכר כדי שינהל את המגעים מול ההנהלה.

בחזרה לפן המקצועי, אחרי שוויתרה על עידן ורד וגם אלירן עטר החל לנהל מגעים עם קבוצות אחרות, בבית"ר טרם חידשו את החוזה של אורי מגבו, אם כי החלו במגעים עימו בתקווה שהמשא ומתן יסתיים עד תחילת השבוע. דור אלו ממשיך להיות המועמד הבכיר לחזק את עמדת המגן הימני. לאחרונה פנו במועדון גם למגן סכנין חגי גולדנברג, אך תחילה הוחלט למצות את המגעים מול המגן אותו רצו בעבר.

אורי מגבו חוגג | דני מרון
עוד באותו נושא: אורי מגבו, דור אלו, משה חוגג

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי