לאחר עזיבת גולדברג: הפועל ב"ש תנסה לצרף את טוואטחה או ביטון

שון גולדברג | דני מרון

המגן השמאלי עבר למכבי חיפה, גורדנה יחתום היום. רוסה יגיע לפתיחת האימונים, גם אגודלו עשוי להתייצב להכנות לפתיחת העונה אם לא יגיע להסדר, אך כרגע הוא מבוקש בקולומביה. בנאדו ימונה לעוזרו של רוני לוי?

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

בשבועות האחרונים התנהל משא ומתן בין הפועל באר שבע לסוכנו של שון גולדברג, גלעד קצב, והצדדים כבר היו קרובים לסיכום, אולם לטענת מקורבים לשחקן, מספר סעיפים בחוזה הרחיקו אותו מהקבוצה ובעקבות כך הוא חתם היום (חמישי) במכבי חיפה.

גולדברג קיבל לאחרונה הצעה להצטרף לירוקים ובבאר שבע חשדו כי זו הסיבה שבגללה הוא מעכב את המשא ומתן, מה שהתברר כנכון בסופו של דבר. כפי שפורסם בספורט1, במועדון התעניינו בשבועות האחרונים בטאלב טוואטחה וכעת ינסו לצרף אותו או את אורן ביטון ששיחק בעבר במועדון, בעקבות עזיבתו של גולדברג.

רועי גורדנה צפוי לחתום רק היום על החוזה, לאחר שאתמול עבר בדיקות רפואיות ובינתיים במועדון הכינו את החוזה ונותרה רק חתימה של השחקן, משום שתוצאות הבדיקות שעבר הגיעו בשעה מאוחרת. היום אמורה לצאת הודעה על החתימה. על מועמדותו של גורדנה לבאר שבע פורסם לראשונה בספורט1.

טאלב טוואטחה | מאור אלקסלסי

במועדון טוענים כי עדיין לא הושגה התקדמות עם אריאל הרוש. "לא הוגשה לו הצעה מהטעם הפשוט שיש לנו עמדות אחרות לסגור", אמרו במועדון. בלי קשר, במועדון ממשיכים לבחון גם את אופציית אופיר מרציאנו למקרה שהמגעים לא יבשילו לחתימה. איתי שכטר חזר לישראל מחופשה בדובאי, אך טרם סיכם במועדון, כשבמקביל נמשכים המגעים עם סוכניו. עידן ורד מעדיף בשלב זה את הפועל תל אביב.

היום יימשכו המגעים לגבי איהאב גנאים. אם סכנין לא תאפשר לו להגיע לבדיקות עד תחילת השבוע, הוא יירד מהפרק. לגבי ז'וסואה, במועדון טוענים כי עדיין מתקיים משא ומתן להתרת חוזהו. אם באר שבע לא תצליח לשחרר אותו ללא תמורה או תמורת פיצוי סימלי, היא תורה לו להגיע לפתיחת האימונים. פארליי רוסה וג'ונתן אגודלו לא נכללו בהודעה ששחררה הקבוצה אתמול מאחר שהם תחת חוזה וטרם הגיעו איתם להסדר. רוסה אמור להגיע בכל מקרה לתחילת האימונים.

בכל הקשור לאגודלו, בקולומביה מולדתו פורסם כי הוא צפוי להתיר בקרוב את חוזהו בישראל, כאשר בשלב זה שתי קבוצות מהליגה הבכירה במדונה מעוניינות בו – אינדפנדיינטה מדיין וריונגרו אגילס. אגב, מי שעוד עשוי להצטרף להפועל באר שבע הוא בלם העבר אריק בנאדו, שכבר שימש כמאמן ראשי ב-2012 במכבי חיפה ולאחר מכן גם אימן את נבחרת ישראל הצעירה, בני יהודה והפועל רמת גן לפני שחזר לנוער של מכבי חיפה ב-2018.

שוב רווק. אריק בנאדו
אריק בנאדו | עדי אבישי

בשנתיים האחרונות הוא לא אימן וכעת עשוי לשוב לקווים כעוזרו של רוני לוי. גורם בהפועל באר שבע אישר לספורט1 כי "בנאדו כבר נפגש עם רוני ויוחלט לגביו בקרוב". כפי שפרסמנו, חיים שאבו לא יגיע בשל פערי שכר ואילו ההחלטה לגבי גל כהן משתהה בשל הרצון לבדוק מועמד נוסף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי