גוטליב סיכם לשנתיים נוספות, קולו עשוי לעזוב את הפועל ת"א

לאחר עזיבת אבו עביד, האדומים פעלו להאריך את חוזהו של הבלם שמחזיק באופציה לעוד עונה ויהיה המשתכר הגבוה מבין הישראלים. הדרום אפריקאי מאוכזב שסופסל בגמר. במועדון מקווים שוורד ואזולאי יחתמו בשבוע הבא

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב הופתעו מאוד מעזיבתו של איאד אבו עביד להפועל באר שבע והמערכת אף נכנסה ללחץ גדול. במתחם חודורוב הגדירו את המהלך אז כ"הזוי ולא הוגן", וזה גרם לאדומים לחשוב היטב על מצב הבלמים בקבוצה של ניר קלינגר.

אדי גוטליב שסיים את חוזהו במועדון והיה מבוקש אצל מספר קבוצות, וב"ש ביניהן, סיכם לשנתיים נוספות עם אופציה לעונה נוספת לאחר לחץ שהפעיל קלינגר. הבלם סבל מפציעות רבות בעונה שעברה ורשם רק 15 הופעות בלבד אך האדומים מאמינים בו. גוטליב ירוויח את השכר הגבוה ביותר מבין הישראלים – כ-160 אלף יורו לעונה. מדובר בחוזה ללא אפשרות לקצץ בשכרו לאורך התקופה, בשום מקרה, כפי שהחוזה הקודם היה.

מסתמן כי מי שעשוי לעזוב הוא הבלם הזר סיאנדה קולו על אף שהאופציה עליו מומשה לפני תום העונה. קלינגר בחר לספסלו במשחקי חצי וגמר הגביע מה שגרם לאכזבה ענקית אצל קולו. המאמן לא רואה בו בלם מוביל לעונה הקרובה. לואי טאהא שסיים את חוזהו בב"ש וכן מיקי סירושטיין מהפועל חיפה שהיה על הכוונת עוד מינואר – מועמדים להצטרף.

סיאנדה קולו | אריאל שלום

ומה עם חיזוק להתקפה? בקבוצה מגבירים את השיחות עם הקשרים עידן ורד ושלומי אזולאי בתקווה להחתימם בשבוע הבא. בקבוצה מחפשים גם כן מגן שמאלי במקומו של דני גרופר שסוכנו מקווה להוציאו הקיץ לליגה הבלגית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי