הפועל ב"ש הגישה הצעה חדשה למרציאנו. סייף שוב הוצע

אופיר מרציאנו | Ian MacNicol/Getty Images

במקביל למגעים עם הרוש, במועדון מודים: "יש בעיה עם נושא השוערים". נושא שחקנה של אנדרלכט נבחן, ורד ירד מהפרק. סעיף הרכישה של מיכה ימומש עד תחילת השבוע, איתמר ישראלי מתרחק

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

במקביל למגעים עם אריאל הרוש, אותו האוהדים לא רוצים במועדון, הפועל באר שבע הגישה הצעה נוספת לאופיר מרציאנו, שוער נבחרת ישראל שעזב את היברניאן הסקוטית.

במועדון מתלבטים האם לסגור עם הרוש, זאת לאחר שהבעלים אלונה ברקת והמנכ"ל גיא פרימור קיבלו הודעות לטלפון הפרטי שלהם ובהן מחאה על האפשרות שיחתום. ברקת, יש לציין, ממשיכה במגעים עם נציגיו של השוער, אולם במקביל נבדקת אופציית מרציאנו.

השוער איתמר ישראלי שהיה מועמד לקבוצה לא יחתום בשלב זה, כשנבדקות גם אופציות אחרות לעמדת השוער השני. "יש בעיה עם נושא השוערים, זה לא משהו שיקרה היום, אבל בימים הקרובים בהחלט נאיץ את הקצב. יש לנו עמדות אחרות לסגור קודם", אמרו בבאר שבע.

אריאל הרוש | Andre Weening/BSR Agency/Getty Images

במקביל, סוכנו של קני סייף (שיחק בעונה החולפת בלכיה גדנסק, אך שייך לאנדרלכט) דודו דהאן שוב הציע אותו לברקת. המשמעות היא שעידן ורד ירד סופית מהפרק ובמועדון הוחלט לפנות עד תחילת השבוע לאנורתוזיס כדי לממש את אופציית הרכישה של דור מיכה, משום שרק אז יהיה אפשר להכריז על העסקה באופן רשמי.

בשלב זה, מוחמד גנאים לא מגיע בשל טענה כי בני סכנין רוצה חלוקת תשלומים שונה (תשלום ראשון גבוה), כשגם המחיר עלה ביחס לסיכום הראשוני. הסיבה לכך היא התחייבות אחרות שלקח על עצמו המועדון. שחקן נוסף שנמצא על הפרק, אך המו"מ מולו עדיין לא מתקדם הוא איתי שכטר, החלוץ שצפוי לעזוב את מכבי תל אביב ואמנם הוגשה הצעה לסוכניו, אבל הדברים עדיין בשלב ראשוני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי