גולדברג חתם לשנתיים במכבי חיפה, שצפויה לשחרר את טוואטחה. וילדסחוט עזב

שון גולדברג | מכבי חיפה

לאחר שכבר נראה היה שיאריך את חוזהו בב"ש, השחקן הצטרף לאלופה. המגן שחזר לכרמל בקיץ עשוי לעשות את הדרך ההפוכה. וגם: במועדון נפרדו מההולנדי וברומניה דווח שפלאניץ' זכה בתביעה נגד בקאלי

(גודל טקסט)

שון גולדברג כבר היה על סף סיכום להארכת חוזהו בהפועל באר שבע, אליה הובא לפני כשנתיים על ידי המאמן דאז, ברק בכר, אלא שבימים האחרונים חלה תפנית בעלילה: האלופה הטרייה מכבי חיפה פנתה לסוכניו והציעה לו לעבור אליה.

גולדברג, שסיים את חוזהו בבירת הנגב, היה רשאי לעבור ללא תמורה וכך הוא עשה היום (חמישי) כשהגיע למשרדיו של יעקב שחר וחתם רשמית במכבי חיפה לשנתיים הבאות, שם כאמור יתאחד עם ברק בכר וצפוי להתחרות עם סאן מנחם על מקום בהרכב. מנחם, עליו מומשה האופציה לאחרונה, יקבל כעת הצעה לחתום על חוזה חדש לשלוש שנים נוספות ואילו הדבר ככל הנראה יוביל לסיום דרכו של טאלב טוואטחה בכרמל. כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, טוואטחה עשוי לחתום בהפועל באר שבע.

ובחזרה לגולדברג. לאחר החתימה אמר הרכש הטרי של הירוקים לאתר הרשמי: "אני שמח מאוד להגיע למועדון גדול כמו מכבי חיפה, מחכה כבר לפגוש את הקהל בסמי עופר".

גולדברג בסמי עופר במחזור סיום העונה. ביתו החדש | מאור אלקסלסי

גולדברג, שיחגוג השבוע את יום הולדתו ה-26, גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ואותה עזב כשהושאל להפועל תל אביב במסגרת עסקת גילי ורמוט בין הצהובים לאדומים. את הפריצה הגדולה שלו הוא עשה בבני יהודה, שם שיחק במשך שנתיים ואף זכה איתה בגביע המדינה בעונת 2016/17. מאז, הוא עבר בבית"ר ירושלים, הפועל חיפה וכאמור בשתי העונות האחרונות הוא שיחק בהפועל באר שבע.

מזה שבא לזה שהולך. בשעות הערב הירוקים נפרדו באופן רשמי משחקן ההתקפה ההולנדי יאניק וילדסחוט לאחר שנתיים בקבוצה. ממכבי חיפה נמסר: "מועדון כדורגל מכבי חיפה מודה לקשר ההולנדי, יאניק וילדסחוט, ששיחק בקבוצה בשנתיים האחרונות. במהלך השנתיים רשם וילדסחוט 63 הופעות בכל המסגרות, כבש 7 שערים וכמובן זכה באליפות המדינה".

בעניין אחר, ברומניה דווח על סוף הסאגה בין הבלם בוגדן פלאניץ' לג'יג'י בקאלי, הבעלים של סטיאווה בוקרשט. כזכור, הבלם שיחק אצל בקאלי בבוקרשט במשך שלוש עונות והגיע בקיץ האחרון לחיפה, למרות שבקאלי סרב לשחרורו, כאשר לחוזהו נותרה שנה אחת והתחילה סאגה משפטית גדולה. היום פורסם ברומניה כי פלאניץ' ניצח את בקאלי בתביעה והבעלים ישלם לו כ-170 אלף יורו ב-45 הימים הקרובים. אם זה לא יקרה, סטיאווה צפויה לספוג עונש של איסור החתמות חדשות בשלושת החלונות הקרובים.

בוגדאן פלאניץ' | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי