דוס סנטוס: "יש לי מעל 150 הופעות בישראל, לא פוסל אפשרות שאשאר"

הבלם שירד ליגה עם בני יהודה דיבר על עתידו בברזיל: "זה יהיה מאוד מיוחד אם אני אגיע לברזילראו, אך יש סיכוי שאמשיך בחו"ל. מקווה שאדע היכן אשחק בימים הקרובים"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

הזר הכי ותיק בליגת העל, אליסון דוס סנטוס, שירד בתום העונה עם בני יהודה לליגה הלאומית, התראיין בברזיל והתייחס לאפשרות לשוב למולדתו לאחר שש עונות בישראל: "לשחק בליגה הראשונה בברזיל בהחלט יהיה דבר מיוחד מאוד עבורי, אבל אני לא יכול לשלול אפשרות שאשחק שוב בחו"ל. אני חדור מוטיבציה לקראת העונה הבאה".

הבלם הברזילאי הוסיף: "שיחקתי מעל 150 הופעות בישראל והצלחתי לבנות את מעמדי במדינה בה יש תשוקה רבה לספורט. אני מרוצה מאוד מההתפתחות האישית שלי בשנים האחרונות ומקווה שאדע היכן אשחק בימים הקרובים".

דוס סנטוס הגיע לכדורגל הישראלי מהליגות הנמוכות בברזיל כאשר חתם במכבי פתח תקווה בקיץ 2015 והפך במהרה לאחד הבלמים הטובים בליגה, מסיבה זו מכבי חיפה רכשה את הבלם שתי עונות לאחר מכן, אבל הברזילאי לא הצליח לעמוד בציפיות בכרמל ומשם נשלח לבני יהודה. בעקבות ירידת הליגה של הכתומים, דוס סנטוס צפוי לעבור ליעד חדש, כאשר העולה החדשה הפועל נוף הגליל סומנה כמועמדת לקלוט אותו.

אליסון דוס סנטוס
אליסון דוס סנטוס במדי מכבי חיפה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי