מקורבים לבית"ר מנסים ליזום שיחת פיוס עם עידן ורד

עידן ורד | דני מרון

החשש: שחרור הקשר עשוי להוביל לפגיעה תדמיתית במועדון. בעיות התקציב והעיכוב בהגעת ארווין קומאן בשל החיסון השני שטרם קיבל, עליהם פורסם באתר, מונעות את האצת התוכניות של אלי אוחנה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

עד לפני מספר שבועות בית"ר ירושלים חשבה שהיא עומדת בפני מהפכה חדשה, כזאת שתוציא את המועדון מהמצב בו הוא נמצא ובעזרת שחקנים ומאמן חדשים היא תצליח להוציא את העגלה מהבוץ, אלא שמצב העניינים כרגע לא ממש מבשר טובות. כפי שפורסם כאן השבוע, ארווין קומאן יעכב את הגעתו במספר ימים בעקבות שתי סיבות: אירוע משפחתי שחל ביום רביעי וכן העובדה שלא ערך חיסון שני.

לאחר הפרסום, בבית"ר טענו כי המאמן חתם על חוזה באופן רשמי, אולם מתברר כי קומאן חתם על זכרון דברים והחוזה עצמו נחתם במעמד צד אחד. כך או כך, במועדון טוענים כי אין מניעה להגעתו וכי הוא ימשיך לערוך את ההכנות בשלט רחוק.

קומאן עצמו שוחח עם אוחנה לגבי הסגל, אבל זאת לא הבעיה היחידה סביב הקבוצה: פרשת הקיצוץ בבית"ר שהחלה בתחילת מאי רחוקה מלהסתיים כשהשחקנים מגבשים חזית אחידה נגד המערכת וגם עניין הרכש תקוע. למעשה, הסיבה האמיתית לאי החתמת עידן ורד היא חוסר היכולת להפחית מהתקציב הקיים ללא מכירת שחקנים.

ארווין קומאן | OZAN KOSE/AFP via Getty Images

ורד, שהבין מבית"ר כי המשא ומתן יתעכב, כבר פנה לתחנה הבאה שלו, זאת בידיעה שלא יוכל להמתין עד שירדן שועה או עלי מוחמד יימכרו. בבית"ר שוקלים להחתים כעת שחקן או שניים לעמדת מפתח. כפי שפורסם כאן לראשונה כבר בחודש שעבר, דור אלו מועמד להגיע במקום שי קונסטנטין לאחר שהוחלט לנסות ולהשאיל גם את סנטיאגו אוקמפוס. בית"ר רוצה בלם זר במקום טל בן חיים ועמדת המגן השמאלי תיסגר רק לאחר החתמת אורי מגבו. אלי אוחנה רוצה לצרף גם קשר אחורי וחלוץ בכיר, מה שלא יכול לקרות כרגע בגלל הבעיות בתקציב.

מקורבים למועדון מנסים ליצור שיחת פיוס בין ורד לבית"ר, לפחות על מנת להשתיק ביקורות עתידיות של השחקן נגד המערכת, שהחלו בפוסט שפרסם. "מקצועית, אפשר לעשות מה שרוצים, אבל תדמיתית זו עוד פגיעה נגד המועדון", אמר מקורב למשה חוגג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי