הפועל ת"א עשויה לצרף קשר ברזילאי, שהוצע גם למכבי ת"א

ארתור גומס | Pedro Vilela/Getty Images

האדומים במו"מ מתקדם עם ארתור גומס בן ה-22, שמועמדותו נבחנה גם בשורות היריבה העירונית. גם קיזיטו על הפרק, פגישה תיערך עם עידן ורד בתחילת השבוע בתקווה שיחתום בימים הקרובים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב מקדמת את ההכנות לעונה הבאה וכידוע מנהלת בימים אלה מו"מ עם מספר שחקנים מרכזיים ובהם הבלם אדי גוטליב שבקבוצה מאמינים שיאריך את חוזהו ביומיים הקרובים וכן עם עידן ורד, שלומי אזולאי שסיים את חוזהו במ.ס אשדוד וכן עם לואי טאהא מהפועל באר שבע. כעת גם מצטרף לרשימה שחקן ברזילאי בן 22 שנמצא במו"מ מתקדם.

מדובר בארתור גומס, קיצוני שמאלי שמושאל מסנטוס לגויאניינסה ומסיים את חוזהו בעוד כחצי שנה. גומס נחשב לכישרון צעיר ומבטיח שמחירו מוערך בכמעט 2 מיליון יורו על פי "טרנספר מרקט", אולם מכיוון שחוזהו יסתיים בסוף דצמבר הוצע למספר קבוצות בישראל – כולל למכבי תל אביב – באמונה שניתן יהיה להעבירו כמעט ללא תמורה ואולי בחינם. שם נוסף שבוחנים בהפועל תל אביב הוא של קיזיטו, שנפרד מהפועל כפר סבא ומבוקש על ידי מספר קבוצות מליגת העל. גומס בעונה שעברה כבש ארבעה שערים ב-35 משחקים והעונה שער אחד ב-3 הופעות.

זר שלא מתוכנן להמשיך כידוע הוא הבלם הדרום אפריקאי סיאנדה קולו, לו חוזה גם לעונה הבאה. שיחות מולו מתקיימות בנושא הפיצוי הכספי שהוא יקבל. בנוסף לבלמים ישראלים כמו טאהא, רז שלמה ומיקי סירושטיין, גם נשקלת האופציה לצרף בלם זר בנוסף. מחר צפויה להיערך פגישה עם עידן ורד, בתקווה לסכם על העברתו.

עידן ורד | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי