בחיפה אופטימיים בנוגע לצ'יבוטה: "גם על טוואטחה היו דרישות מוגזמות"

מאוויס צ'יבוטה | NIKOLAY DOYCHINOV/AFP via Getty Images

האלופה מקווה להחזיר לארץ את חלוץ לודוגורץ ושואבת ביטחון שמחירו יירד לאור אירועי המו"מ על המגן בעונה שעברה. השבוע צפויה התקדמות באשר לרכישת אורי דהן, עסקה שפרטיה נחשפו בספורט1

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה עשתה השבוע את הצעד הראשון והמשמעותי בבניית הקבוצה לעונה הבאה כאשר חתמה עם המאמן ברק בכר על חוזה חדש לעונה הבאה, סיכמה גם עם אנשי הצוות שלו על חידוש חוזיהם וכמובן כגולת הכותרת שדרגה את גל אלברמן למנהל הספורטיבי החדש שלה, אבל כעת היא תעלה הילוך בבניית הסגל.

אחרי ששון גולדברג כבר חתם לעונה הבאה במהלך בזק, אלברמן וראשי המועדון ינסו כעת להמשיך בחיזוק הסגל לקראת העונה הבאה, בידיעה שכבר בעוד שבועיים תצא הקבוצה למחנה אימון ובסוף השבוע הראשון של יולי כבר תשחק במוקדמות ליגת האלופות.

כפי שנחשף בספורט1, מי שעשוי לחתום בקרוב הוא בלם הפועל קריית שמונה, אורי דהן. מכבי חיפה הציעה לאיזי שרצקי כ-600 אלף יורו עבור הבלם, בנוסף לשחקנים שיעברו בהשאלה וביניהם יהאב אבו אלשיך שבחצי העונה האחרונה היה מושאל למכבי פתח תקווה. בק"ש יבקשו לצרף גם את נהוראי יפרח הצעיר ואולי גם את מוחמד עוואד.

בעונה הבאה בירוק? אורי דהן נגד | אריאל שלום

סוגיה נוספת תהיה סביב מאוויס צ'יבוטה, כשבשלב זה קבוצתו של החלוץ, לודוגורץ, דורשת דמי העברה של מיליון יורו וחצי ואינה מעוניינת להשאירו עם אופציית רכישה כפי שמעוניינים הירוקים. בכרמל מאמינים כי העובדה שצ'יבוטה אינו בתוכניות של המאמן הבולגרי ואף הביע את רצונו לחזור לישראל, תביא בסופו של דבר להורדה משמעותית בדרישות הכספיות של הקבוצה.

"גם כאשר רצינו את טאלב טוואטחה הדרישות הראשוניות היו מוגזמות ואחר כך נמצא מתווה", אמר גורם בחיפה. כפי שפרסמנו, בכרמל בוחנים גם את אופציית צירופו של חלוץ מועדון ספורט אשדוד דין דוד, אך העובדה שקבוצות גדולות מעוניינות גם כן בחלוץ עשויה להביא לכך שמדובר בעסקה יקרה והירוקים יבחנו אפשרות להציע לאשדוד שחקנים בתמורה כדי להוריד את הסכום שישולם.

מאוויס צ'יבוטה | NIKOLAY DOYCHINOV/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי