בנוסף לאודינזה, פרץ מחזיק בהצעה מהבונדסליגה. סבטקוביץ' מועמד

דור פרץ | לירון מולדובן

לאחר חשיפת ספורט1 על הצעה רשמית שקיבל קשר מכבי ת"א מהאיטלקים, כעת נודע שהוא גם שוקל פנייה מאחת מקבוצות הליגה הבכירה בגרמניה. במקביל, הצהובים שוקלים פנייה למ.ס אשדוד בנוגע לבלם הסרבי, כגיבוי להרננדס

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בבוקר שאחרי חשיפת ספורט1 על כך שדור פרץ קיבל הצעה רשמית מאודינזה שסיימה במקום ה-13 בליגה האיטלקית, במכבי תל אביב ממתינים לפגישה שתיערך עוד השבוע עם פרץ ונציגיו וכנראה שבסיומה תתקבל הכרעה על עתידו – האם יאריך את חוזהו תמורת כ-410 אלף יורו בכל עונה לפני מענקים, או שמא יבחר לנסות את מזלו מעבר לים, ככל הנראה באחת מקבוצות הפרמיירליג האנגלית, הסרייה A האיטלקית או הבונדסליגה הגרמנית, כשגם "לה ליגה" הספרדית על הפרק אם תהיה הזדמנות.

בנוסף לאודינזה שפנתה לפני כמעט שבוע עם הצעה מפתה כפי שפורסם כאן לראשונה, לספורט1 נודע שלפרץ מספר הצעות נוספות ואחת די אטרקטיבית מהבונדסליגה. בסביבת השחקן סירבו לפרט בנושא ההצעה מגרמניה, אבל טענו שזן הצעה שנשקלת יחד עם משפחתו וסוכנו אבי נמני, בדומה להצעה שהוגשה מאודינזה.

מכבי תל אביב הגישה הצעה "יפה ומכובדת" לפרץ, כך הגדירו זאת בסביבתו וגם היא בהחלט נשקלת בכובד ראש. מקורבים לשחקן גם סיפרו כי פרץ מאוד אוהב את ישראל ואת מכבי ת"א, רואה בה קבוצה ברמה אירופית גבוהה לכל דבר ועניין ועד רגע זה מתלבט בין האתגר המקצועי לבין ללכת עם הלב ולהישאר בחוזה חדש. אם מכבי ת"א תסכים להכניס סעיף שחרור בגובה כחצי מילוין יורו, הדבר בהחלט עשוי להפוך את הקערה על פיה ולגרום לפרץ להאריך חוזה, כל עוד לא תגיע בקרוב הצעה רשמית שבפניה לא יוכל לעמוד מאחת הקבוצות בליגות הבכירות באירופה.

דור פרץ | אריאל שלום

בין אם פרץ יעזוב את מכבי ת"א או לא, ברק יצחקי והמאמן פטריק ואן לוון (שטרם הוכרז על הישארותו בעונה הבאה) מודעים לכך שיהיה עליהם לבצע לא מעט שינויים בסגל ולספורט1 נודע שאם הבלם לואיס הרננדס יתעקש לעזוב מסיבות משפחתיות למרות שמומשה עליו האופציה, בקבוצה יבחנו אפשרות לצרף את בלם מ.ס אשדוד, ננאד סבטקוביץ'.

לסבטקוביץ' חוזה באשדוד גם לעונה הבאה ובקבוצה ביקשו מהרננדס להשיב בהקדם אם בכוונתו להישאר או לא, כדי שיוכלו לדעת אם עליהם לפעול גם מול אשדוד בנוגע לרכישת הסרבי. כידוע, לאשדוד נעשתה פנייה ממכבי ת"א בנוגע לדין דוד ואם יהיה צורך ייתכן שבשורות מחזיקת הגביע ינסו לפעול לעסקת ענק שבמסגרתה השניים יעברו לקריית שלום.

במקביל וללא כל קשר להרננדס, מכבי ת"א עדיין מקווה לצרף את הבלם עידן נחמיאס שעזב את הפועל קריית שמונה ומכוון לחתום באירופה. בקבוצה הציעו לשרצקי מספר שחקנים בהשאלה, כגון פארפה גויאגון שמבוקש בקבוצה של עמיר נוסבאום, במקום תשלום דמי השבחה להם הוא זכאי על השנים הרבות בהן נחמיאס שיחק בקבוצה והצטיין.

ננאד סבטקוביץ' | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי