דור פרץ קיבל הצעה מאודינזה, ייפגש עם מכבי ת"א בימים הקרובים

דור פרץ | מאור אלקסלסי

הקשר בדרך לליגה האיטלקית? לספורט1 נודע שהקבוצה שסיימה במקום ה-13 בסרייה A פנתה רשמית, הכרעה בנוגע לעתידו עשויה להתקבל השבוע. מקורב לשחקן: "גם מכבי הגישה הצעה מכובדת, הכל נשקל בהתאם"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

דור פרץ סירב כבר בחודש שעבר להצעה בגובה כמיליון יורו לעונה מצסק"א מוסקבה, כפי שנחשף בספורט1, והוא לא מתכוון לעבור לליגה אחרת פרט לפרמיירליג, בונדסליגה, "לה ליגה" או לסרייה A, אלא אם תוגש הצעה אטרקטיבית במיוחד שלא ניתן יהיה לעמוד בפניה.

את הדברים הללו גם העביר פרץ לאנשי מכבי תל אביב, איתם הוא ייפגש פעם נוספת ככל הנראה כבר ב-48 השעות הקרובות בניסיון לקדם את השיחות ולהכריע האם יבחר להאריך את חוזהו ולהישאר במכבי תל אביב, שתבטיח לו שלא תעמוד בדרכו אם תגיע הצעה מפתה בעתיד, או שמא לנסות את מזלו מעבר לים.

מקורבים לדור פרץ סיפרו לספורט1 שההצעה האחרונה והמשודרגת שהגישה מכבי ת"א, שגובהה 410 אלף יורו בעונה לפני מענקים, בהחלט "מכובדת, רצינית ונשקלת בהתאם", אך במקביל הקשר זוכה לחיזורים גם משלוש הליגות הבירות אליהן הוא רוצה לעבור אם תגיע הצעה ראויה.

לספורט1 נודע כעת שלפני חמישה ימים גם התקבלה הצעה רשמית מאודינזה האיטלקית, שהכוכב הכי גדול שלה, שחקן מרכז השדה רודריגו דה פול, צפוי להימכר בעשרות מיליוני יורו. פרץ לא מיועד לתפוס את מקומו של דה פול, אבל בקבוצה שסיימה במקום ה-13 בסרייה A מחפשים לחזק את מרכז השדה, גם כדי לנסות לחפות ככל שניתן על מכירת הארגנטינאי שעל פי הדיווחים עשוי לחתום באתלטיקו מדריד.

דור פרץ | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי