התקדמות בין הפועל ב"ש לאנסה. קבהא נדבק בקורונה בחו"ל

יוג'ין אנסה חוגג | מאור אלקסלסי

רעננה אמורה לקבל כ-800,000 ש"ח עבור החלוץ. הקשר שב מדובאי ונמצא חיובי. במועדון ממתינים שמרציאנו ימצה אופציה שבדק בליגה השנייה באנגליה, הוא או הרוש יחתמו. וגם: ברקת מסרבת לשלם חצי מיליון שקל על כיאל

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תממש היום (שני) את האופציה של דור מיכה ובימים הקרובים תכריז על סיום העסקה. הקשר יצטרף לשחקני הרכש החדשים אביב סולומון, איאד אבו עביד ורועי גורדנה. במהלך היום יואצו המגעים לגבי צירוף איהאב גנאים, כאשר במועדון טוענים כי רוב הפרטים סוכמו והעסקה אמורה להיות סגורה עד מחר. בניגוד לגנאים, בבירת הנגב עדיין מסרבים לשלם חצי מיליון ש"ח תמורת בירם כיאל. המשא ומתן עם סכנין יימשך היום ובלי קשר לכך, כיאל יצטרך להחליט האם לעזוב לאזור הדרום לאחר שמשפחתו התנגדה לכך.

השוער אופיר מרציאנו הבהיר לראשי המועדון כי הוא מתלבט לגבי ההצעה שקיבל. הסיבה: מרציאנו בודק אפשרות להצטרף לליגה השנייה באנגליה. "אם לא אמצה את האופציה הזאת, אשקול לחתום בקבוצה". גורם בהפועל באר שבע אמר אתמול כי להערכתו, הסיכויים שמרציאנו או הרוש יסגרו הם "50:50, כי אחד מהם יהיה כאן". זר יגיע לעמדת המגן השמאלי ובמועדון החליטו לנסות ולסגור את סיפור ז'וסואה עוד השבוע. מריאנו בריירו, אגב, מתוכנן לשחק לא מעט בתפקיד הבלם בעונה הקרובה.

בשלב זה, בבאר שבע טוענים כי מרואן קבהא לא מתלהב לעבור לבני סכנין. "אנשים מדברים על עסקאות כאלה ואחרות, אבל בסוף השחקן מחליט אם לעבור", אמרו בבירת הנגב. קבהא עצמו רשם עונה טובה וגם מבחינת רוני לוי הוא יכול להוות עוגן בקישור האחורי.

מרציאנו. הוא או הרוש יגיעו לב"ש? | Jeff Holmes/PA Images via Getty Images

לגבי דוד קלטינס, הסיפור מעט שונה ובמועדון ישמחו להיפטר מהחוזה שלו אם תהיה קבוצה שתיקח אותו על עצמה. קלטינס מחפש הצעות גם מעבר לים ובית"ר ירושלים ממתינה להתפתחויות, אם כי היא לא מסוגלת לעמוד בחוזה שלו ללא השתתפות בשכר. יוג'ין אנסה טרם סיכם בקבוצה, אך נרשמה התקרבות משמעותית עם הפועל רעננה, שאמורה לקבל כ-800,000 ש"ח. ההערכה היא שיצטרף עוד השבוע.

סינטיהו סלליך התבקש להשיב על ההצעה שניתנה לו. בסביבתו טוענים כי לא יסכים לקיצוץ של 30 אחוז. קבוצות כמו הפועל תל אביב והפועל חיפה כבר הביעו עניין.

ועוד בהפועל באר שבע, מרואן קבהא נמצא חיובי לקורונה בבדיקה שעבר עם חזרתו מדובאי, שם היה בחופשה פרטית. מב"ש שנמסר שהוא ישהה בבידוד בהתאם להוראות משרד הבריאות. יש לציין שקבהא קיבל בזמנו את שני החיסונים נגד נגיף קורונה.

מרואן קבהא | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי