בהפועל ת"א בוחנים אפשרות לצרף את ניק בלקמן, ג'ורג' דיבה יחתום

ניק בלקמן | לירון מולדובן

אחרי ההחתמות של עידן ורד ורז טוויזר, במועדון האדום ממשיכים לעבוד על נושא הרכש והחלוץ שסיים את חוזהו במכבי תל אביב עשוי לחזק את החלק הקדמי של ניר קלינגר. בלם הפועל עכו יחתום לשנתיים

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

רשימת הדרישות של ניר קלינגר הוגשה לבעלי הפועל תל אביב והאדומים ממשיכים לעסוק בדרישותיו, בשימור הסגל ובחיזוקים אפשריים לקראת העונה הבאה. נושא מרכז המגרש נמצא בשלבי חתימה אחרונים, וטיוטות החוזה שהוגש לשלומי אזולאי ממועדון ספטורט אשדוד הוחזרה לקראת תיקונים אחרונים וחתימה לשנתיים. אותו דבר אפשר להגיד גם על חוזהו לשלוש שנים של הבלם אדי גוטליב, שיהיה זהה לחוזהו האחרון, ללא תיקונים עתידיים וללא שינויים כספיים, במהלך נוסח תקופת הקורונה.

בינתיים, האדומים צירפו רשמית את קפטן בית"ר ירושלים בעונה שעברה, הקשר עידן ורד, שערך היום (שני) סיור במתחם חודורוב ולאחר מכן חתם לשנתיים בשורות המועדון, אחריו גם שחקן ההתקפה של הפועל עכו רז טוויזר הצטרף למועדון האדום (ראו ידיעה נפרדה).

השם הבא שנמצא על הפרק הוא של חלוץ מכבי תל אביב, ניק בלקמן, שנכון לעכשיו לא קיבל חוזה נוסף בקריית שלום. במתחם חודורוב בודקים אפשרות להביא את החלוץ לקבוצה. כזכור, בחלון ההעברות של ינואר בעונה שעברה, הייתה פנייה של ניר קלינגר לצרף את בלקמן, במהלך שלא יצא אז לפועל בשל הרצון של החלוץ להמשיך את חוזהו במכבי תל אביב.

ניק בלקמן | מאור אלקסלסי

בהפועל תל אביב מבקשים לשנות את הקו הקדמי שהיה לא פורה התקפית ולהפוך ליותר איכותיים בנושא זה באמצעות רכש שמכיר את הכדורגל הישראלי כמו בלקמן. שמו של חלוץ הצהובים עולה גם אצל מאמן מכבי נתניה, ריימונד אטוולד. בינתיים, יש פערים כספיים בין האדומים לבין עומרי אלטמן, שסיים חוזה, כמו גם עם בן שהר, כאשר עם השניים ממשיכות השיחות.

אבל האדומים לא רק מתמקדים בחיזוק בחלק הקדמי. גם הבלם ג'ורג' דיבה בן ה-23, ששיתף פעולה בעונה החולפת עם טוויזר בהפועל עכו יחתום לשנתיים בהפועל תל אביב. דיבה שערך העונה 34 בליגה הלאומית, ישמש כגיבוי לגוטליב, סיאנדה קולו ולרז שלמה, שעשוי לעבור במהלך חלון העברות בהשאלה.

ג'ורג' דיבה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי