ורד חתם לשנתיים בהפועל ת"א: "מצפה לפגוש את הקהל". גם טוויזר הצטרף

WhatsApp Image 2021-06-14 at 14.09.14 |

רשמית: הקשר שעזב את בית"ר ירושלים ילבש אדום. "זה מועדון גדול. מודה על האמון והרצון של כלל הגורמים, נתנו לי הרגשה טובה מתחילת המשא ומתן", סיפר. הקשר שבלט בעכו חתם לשלוש שנים: "רוצה לעבוד קשה ולהצליח"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב מתחזקת. הקבוצה של ניר קלינגר הודיעה היום (שני) על החתמת שני שחקנים חשובים שישדרגו את סגל הקבוצה. עידן ורד, קפטן בית"ר ירושלים שסיים את חוזהו בבית וגן ועזב בטעם חמוץ, היה הראשון שהצטרף במהלך שהתבשל בימים האחרונים. הקשר בן ה-32 לא קיבל הצעה לעונה הבאה ממשה חוגג, העדיף את ההצעה מהאדומים ממתחם חודורוב על פני ההתעניינות מצד הפועל באר שבע.

ורד, כאמור, חתם לשנתיים ובחוזהו אופציה לעונה נוספת. "אני נרגש להגיע למועדון הגדול הזה", אמר הקשר אחרי החתימה. "אני מודה על האמון והרצון של כלל הגורמים, הבעלים, ההנהלה, המאמן והצוות המקצועי שנתנו לי הרגשה טובה מתחילת המשא ומתן. מצפה לפגוש את הקהל באימון הפתיחה ובהמשך גם בבלומפילד".

הקשר הגיע מוקדם יותר למתקן האימונים של הפועל תל אביב, ערך סיור במתחם חודורוב וחתם רשמית על חוזהו. אין ספק שמדובר ברכש משמעותי מאוד עבור האדומים, שיקוו בעונה הבאה לסיים הרבה יותר גבוה מאשר סיימו העונה כשאמנם הגיעו לגמר הגביע אך נאבקו בתחתית והבטיחו את הישארותם בליגה בשלב מאוחר מאוד.

עידן ורד | אריאל שלום

שחקן נוסף שיחזק את הקבוצה של ניר קלינגר הוא הקשר\חלוץ רז טוויזר (22) שבלט אשתקד בהפועל עכו מהליגה הלאומית עם 12 שערי ליגה ואחד נוסף בגביע המדינה. טוויזר גדל במחלקת הנוער של עכו ובשלוש השנים האחרונות עשה את קפיצת המדרגה לקבוצה הבוגרת.

לאחר החתימה אמר טוויזר: "אני גאה ונרגש לחתום במועדון מפואר כמו הפועל תל אביב. מודה להנהלה ולצוות המקצועי על האמון בי". עוד הוסיף: "אני מגיע במטרה לעבוד קשה ולהצליח עם הקבוצה. ואיני יכול לחכות למשחק הראשון מול האוהדים האדומים. יאללה הפועל".

כידוע, הפועל ת"א לא עוצרת ומעוניינת גם בניק בלקמן, שסיים את חוזהו במכבי תל אביב. שלומי אזולאי, שכיכב במ.ס אשדוד בעונה היוצאת, נמצא במשא ומתן מתקדם וגם עם ארתור גומס הברזילאי מתקיימות שיחות.

רז טוויזר במעמד החתימה בהפועל תל אביב | באדיבות המועדון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי