בהפועל ת"א תקפו את השחקנים: "ההכנה הייתה ברורה". בלקמן ירד מהפרק

בקבוצה האשימו את השחקנים בהפסד לאשדוד: "יש שחקנים מובילים בלי אנרגיות". קלינגר בונה על איינבינדר שיוריד את הנטל מאלטמן, אדי גוטליב יחזור אחרי הסגר

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב קיבלה הזדמנות להשיג ניצחון חשוב מאוד לפני הסגר כשפגשה אתמול (חמישי) את מ.ס אשדוד ששיחקה בסגל חסר מאוד. האדומים אפילו כבשו שער מהיר, שער הבכורה של גיל יצחק במועדון, אך ספגו מיד את השוויון ונכנעו 2:1. בהפועל מתקשים להבין את היכולת החלשה וחוסר האנרגיות וכמובן שאצל נועלת הטבלה, לה עשר נקודות בלבד מ-15 משחקים – לא שקט.

גורם בסביבת המועדון תקף והפנה כמובן אצבע מאשימה לשחקנים: "ההכנה של ניר קלינגר הייתה מקצועית, ממוקדת וברורה. אי אפשר להבין מה קרה ולמה הייתה נפילה כזו, מניין מגיעה היכולת החלשה הזו ואיך יש כזה חוסר ביטחון. דווקא אחרי שהובלנו 0:1 בפתיחת המשחק – ונעלמנו. הייתה תחושה כאילו השחקנים לא מאמינים שהם מסוגלים לנצח את אשדוד". זה לא נעצר כאן, גורם טען גם כי: "יש שחקנים מובילים בלי אנרגיות. כל שחקן חייב להביא תשוקה למגרש. השחקנים המובילים שלנו עושים טעויות".

בכל מקרה, בחודרוב מנסים לראות את האור בקצה המנהרה. "בתום הסגר, כשנחזור לשחק, זו תהיה קבוצה שונה יותר – איכותית ומקצועית יותר. כיום אין לנו את השחקנים הנכונים בהגנה, בקישור ובהתקפה, וזה יקרה נגד הפועל חיפה. הפער מחוף מבטחים עדיין לא גבוה (חמש נקודות, אם כי לבני סכנין משחק חסר) וזה מותיר אמונה שנחזור חזקים כדי להישאר בליגה".

שחקני הפועל תל אביב. במועדון ביקרו | לירון מולדובן

עד עתה צורפו כבר דן איינבינדר, אופק ביטון ולידור כהן. בימים הבאים יגיעו לפחות עוד שלושה שחקנים חדשים, כאשר נראה שהאדומים ויתרו על האפשרות לצרף את חלוץ מכבי תל אביב ניק בלקמן. קלינגר בונה על איינבינדר שיתפוס פיקוד במרכש השדה ויתרום מנהיגות ויוריד קצת מהנטל על עומרי אלטמן שבמשחקים האחרונים נראה כבוי. מעבר לכך, במשחק נגד הפועל חיפה יוכלו האדומים ליהנות מחזרתו של אדי גוטליב שהחמיץ מספר משחקים בשל פציעה.

גיל יצחק שכבש את שער הבכורה שלו במועדון אמר: "אין ספק שנחזור חזקים יותר אחרי הסגר ואמן וננצח את הפועל חיפה במחזור הבא. אני מאמין בכל ליבי שהפועל תישאר בליגת העל". קלינגר עצמו שהודה לאחר המשחק: "אנחנו לא מספיק טובים", הבטיח גם הוא שהקבוצה תשרוד ולא תנשור לליגה הלאומית כפי שקרה ב-2016/17.

גיל יצחק. לצערו השער לא הספיק | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי