קומאן שוחח עם דומב. השחקנים להנהלה: לא נקצץ

אסי דומב
אסי דומב | דני מרון

החלו הראיונות לתפקיד העוזר, גם לבנדה ושאבו בתמונה. שחקנים שוחחו עם מישאלוף ושלחו מסר: לא נקצץ 25%. לחץ מנושא מכירת עלי מוחמד. דור אלו ממתין להצעה, התעניינות ברז מאיר

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

מאמן בית"ר ירושלים, ארווין קומאן ינחת בסוף השבוע הבא בישראל, זאת לראשונה מאז סיכם בקבוצה. בינתיים, בבית"ר מנסים להתקדם עם בניית הצוות המקצועי סביבו. כפי שפורסם כאן אתמול, במועדון החליטו לראיין שלושה מועמדים לתפקיד עוזרו של קומאן: אסי דומב, ששימש בעבר כמאמן ראשי בליגת העל ושיחק בעבר בשתי קדנציות במועדון, גילי לבנדה וחיים שאבו שעבד בעבר במועדון כעוזר מאמן. קומאן ערך ראיון בזום לדומב. גם לבנדה ירואיין בהמשך בעוד ששאבו זומן לראיון בהמשך השבוע.

לחץ מסוים נרשם במועדון בעקבות נושא עלי מוחמד. בבית"ר הבהירו כי לא יסכמו למכור אותו בפחות ממיליון וחצי יורו וההצעה הגבוהה ביותר שקיבלו, גם היא בעל פה, עומדת על כמחצית הסכום – 800 אלף יורו בלבד. העובדה שמכבי חיפה מתעניינת בשחקן מקשה על עסקה במחיר הזה. מצד אחד, חוגג לא מוכן לשחררו בסכום נמוך יותר ומצד שני ישנה מגבלה על רכישת שחקנים כל עוד לא נכנס כסף לקופת המועדון. "אם לא יכנס סכום של לפחות מיליון יורו, תהיה בעיה. התקציב שתוכנן בנוי בין היתר על מכירת שחקנים". במועדון טוענים כי למרות שהוצע לקבוצות בבלגיה כמו סטנדרד ליאז' וגנט, טרם התקבלה הצעה על ירדן שועה.

אחרי הבירור הראשוני שערכו שחקני הקבוצה בנוגע לסיוע משפטי נערכה שיחה עם מנכ"ל ארגון השחקנים מושיקו מישאלוף, זאת על מנת להבין מה הזכויות שעומדות בפני השחקנים. בבית"ר מתכננים לזמן את כל השחקנים לשיחה עד השבוע הבא, בה יבהירו את עמדתם בעניין הקיצוץ.

עלי מוחמד | דני מרון

במועדון מעדיפים כי יתקיימו שיחות אישיות עם שחקנים או באמצעות הסוכנים שלהם, בעוד שאלה מעדיפים ייצוג משפטי. לספורט1 נודע כי חלק משחקני הקבוצה כבר העבירו מסר להנהלה על סירובם לקצץ 25% מהחוזה וכעת נותר לראות מה יהיה המהלך הבא של חוגג בעניין.

המגן דור אלו, שעל מועמדותו פורסם כאן לראשונה, טרם קיבל הצעה והוא ממתין להתפתחויות, אך בודק גם אופציות נוספות. בבית"ר התעניינו גם במגן רז מאיר, שייפגש בקרוב עם מכבי חיפה ונמצא על הכוונת של הפועל תל אביב שכבר שוחחה עמו.

רז מאיר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי