בן שהר קיבל הצעה חדשה מהפועל ת"א, בלם סנגלי הוצע

מודו דיאגנה | David Pintens/Isosport/MB Media/Getty Images

אחרי החתמת אזולאי ודיבה, שהצטרפו לוורד וטוויזר, האדומים ממשיכים לעבוד. החלוץ קיבל הצעה כספית ובמועדון אופטימיים ומעריכים שיצטרף, מודו דיאגנה הוצע

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה לעבוד במלוא המרץ על הסגל לעונה שבפתח. אתמול (חמישי) הקבוצה החתימה רשמית את שלומי אזולאי וג'ורג' דיבה, שהצטרפו לעידן ורד ורז טוויזר, שהצטרפו מוקדם יותר השבוע אל האדומים.

היעד הבא הוא צירוף בן שהר, שעל רצונה של הפועל ת"א להשיב את החלוץ עוד לפני שעזב את אפואל ניקוסיה פורסם כאן. לפני יומיים שהר קיבל הצעה כספית חדשה מהאדומים, ובמועדון אופטימיים לגבי צירופו ומעריכים שיחתום בקרוב.

כמו כן, בימים האחרונים מודו דיאגנה הוצע להפועל ת"א. מדובר בבלם סנגלי בן 27, אשר סיים את חוזהו בשרלרואה הבלגית, במדיה ערך תשע הופעות בליגה הראשונה בעונה הקודמת. הוא גדל בנאנסי הצרפתית ושיחק במדיה מ-2013 עד שעבר לשרלרואה ב-2019. יש לו ברזומה 22 הופעות בשער בליגה הבכירה בצרפת ועוד 80 הופעות בליגת המשנה.

בן שהר חוגג | צילום מסך

אדי גוטליב יחתום רשמית בימים הקרובים או אולי אפילו כבר היום על חוזה חדש לשלוש שנים, אחרי שסיכם את תנאיו. אושר דוידה, שמעוניין לעבור לשחק באירופה, צריך להביא הצעה של 1.5 מיליון יורו כדי שהאדומים יסכימו לשחררו – מה שטרם קרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי