הרומן נגמר: ז'וסואה עזב את הפועל ב"ש ועבר ללגיה ורשה

ז'וסואה | לירון מולדובן‎

אחרי שתי עונות מלאות בניצוצות של כדורגל גאוני ובשערוריות כאחד, הכוכב הפרובלמט של הקבוצה מבירת הנגב עוזב לאלופת פולין

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

זהו זה. אחרי שתי עונות מלאות בניצוצות של כדורגל גאוני ובשערוריות, ז'וסואה עוזב רשמית את הפועל באר שבע. הקבוצה מבירת הנגב הודיעה היום (שישי) כי הגיעה לסיכום עם לגיה ורשה הפולנית על מעברו של הפרובלמט הפורטוגלי.

הרומן החל בספטמבר 2019, אז ז'וסואה הצטרף להפועל ב"ש. חודש לאחר מכן הוא ערך הופעת בכורה. את עונת 2019/20 הוא סיים אמנם רק עם ארבעה שערים וארבעה בישולים, אך הציג יכולת מצוינת והוכיח שמדובר בשחקן ברמה גבוהה. בעונה החולפת, 2020/21, ב-25 הופעות ליגה, הקשר הפורטוגלי בן ה-30 כבש תשעה שערים והוסיף עוד ארבעה בישולים.

כאמור, לאורך כל הדרך ליוו את ז'וסואה שערוריות כאלה ואחרות. השיא הגיע, כידוע, בחודש מאי האחרון, בו רשם עימות פיזי חריג באימון עם חברו לקבוצה, שגיב יחזקאל, והושעה מהפועל ב"ש בעקבות כך. לאחר אותו אירוע בעצם, הובן סופית שלא כדאי להמשיך את ההתקשרות עם הקשר.

ז'וסואה | ברני ארדוב‎

בין התקריות בהן ז'וסואה היה מעורב: יריקה לכאורה על אבי ריקן, קילל ואיים על קוון מול קריית שמונה, קללות לעבר אליניב ברדה, מכות עם עמית ביטון באימון, עימות עם ניסו אביטן, ואלה רק חלק משלל הסיפורים שסיפק אחד הטראבלמייקרים הגדולים שהיו פה.

קבוצתו החדשה של ז'וסואה היא, כאמור, לגיה ורשה – אלופת פולין. אל לגיה עבר בחלון ההעברות הנוכחי גם ג'ואל אבו חנא, בלם נבחרת ישראל, אשר הגיע בהעברה חופשית אחרי שסיים את חוזהו במדי זוריה מהליגה האוקראינית, והוא ישתף פעולה עם הפורטוגלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי