שביעות רצון מאביטן, כעס על ז'וסואה: "חוצפן שחייב להיענש"

בסכנין החמיאו למאמן החדש שהשיג נקודה ראשונה ("הוא הביא לכאן רוח חדשה, אפשר לבנות כאן קבוצה טובה"), אך ציפו להתנהגות אחרת מצד ב"ש: "אף אחד מהם לא התנצל". התלבטות בנושא השוער, קשר יגיע ביממה הקרובה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

שביעות רצון בבני סכנין לאחר שהשיגה את הנקודה הראשונה שלה בליגה במשחק חוץ קשה נגד הפועל באר שבע באצטדיון טדי, בבכורה של המאמן החדש ניסו אביטן. המאמן עצמו זכה למחמאות על כך שהגיע מוכן טקטית למשחק עם הקבוצה הקשוחה של יוסי אבוקסיס ואף הצליח לבנות הרכב שנראה לפרקים טוב יותר משל באר שבע. "יש כאן סגל טוב שעוד נמצא בשלבי בנייה והשחקנים הוכיחו שאפשר לבנות כאן קבוצה טובה", אמרו בסכנין והוסיפו: "אביטן הביא רוח חדשה".

בקבוצה בעיקר היו מרוצים מהיכולת של השחקנים במרכז השדה ובחלק ההתקפי בראשותו של אוסמה חלאיילה, שכיכב עם שער ובישול. עם זאת, אביטן הבהיר להנהלה כי הוא מעוניין לצרף קשר נוסף וההחלטה לגבי זהות השחקן תתקבל ביממה הקרובה.

מעבר לכך, המאמן טרם החליט סופית אם הוא מתכוון לצרף שוער או להמתין למחמוד קנדיל שייעדר לעוד שלושה שבועות. במועדון מבינים כי אם יגיע שוער נוסף הקבוצה תצטרך להשתחרר מראמי חמאדה או מתומר הרן ויהיה קושי למצוא להם קבוצה בימים הקרובים. נייג'ל האסלבינק ימשיך בתוכנית המיוחדת בכדי להחזירו לכושר משחק ועדיין לא ברור אם יהיה בסגל הקבוצה מול מכבי תל אביב.

האירוע שהעיב על התיקו מול באר שבע היה העימות בין כוכב הקבוצה הדרומית, ז'וסואה, לבין אביטן שטען כי השחקן קילל אותו. בסכנין זעמו גם על השחקן ואף דרשו: "מדובר בחוצפן שחייב להיענש ומעבר לזה ציפינו שגם נציג מבאר שבע יתנצל בפנינו ובעיקר בפני המאמן שלנו".

ניסו אביטן, ז'וסואה | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי