מלבד גויאגון: ק"ש תבקש ממכבי ת"א גם את נידם בעסקת נחמיאס

נדב נידם | אודי ציטיאט

הצהובים רוצים להפחית ככל הניתן את דמי ההשבחה במעבר המתבשל וצפויים לשלוח לפחות 2 שחקנים בהשאלה לצפוניים. מלבד השחקן מחוף השנהב, גם הקשר הצעיר עשוי להגיע. גם חנצ'יס על הפרק. האופציה על שכר מומשה

(גודל טקסט)

קריית שמונה העלתה הילוך בהכנותיה לקראת העונה שבפתח, וביום שישי האחרון הודיעה על רכש ראשון ל-2021/22 – סטפן אקה. הבלם בן ה-30 שיחק בעונה האחרונה בליגה הרומנית והיה מבוקש מספר קבוצות בישראל, ביניהן בית"ר ירושלים, אך בק"ש פעלו במהירות והחתימו אותו.

אקה בעצם זה שאמור לשמש כמחליף לקפטן, עידן נחמיאס, שסיים את דרכו במועדון לאחר תום חוזהו. כידוע, נחמיאס בודק אופציות באירופה ובמקביל מבוקש במכבי תל אביב, שנראית קרובה להחתימו. סגנית אלופה תצטרך לשלם לק"ש דמי השבחה, שיעמדו על יותר ממיליון ש"ח, וכידוע, ישנו מאבק על הסכום.

שרצקי דורש 1.75 מיליון ש"ח דמי השבחה. מה שצפוי להביא לקיצוץ הסכום הוא השאלת שני שחקנים לקבוצה הצפונית. כידוע, פארפה גויאגון מעורר עניין גדול בקריית שמונה, ושחקן נוסף שעלה על הפרק הוא נדב נידם.

עידן נחמיאס
עידן נחמיאס | מאור אלקסלסי

עמיר נוסבאום, מאמנה החדש של ק"ש, אימן את גויאגון ונידם בעונה הקודמת בקבוצה הבת של מכבי ת"א – בית"ר תל אביב/בת ים. הוא מעריך את השניים ורוצה לראות אותם בקבוצתו החדשה. גם שמו של רונן חנצ'יס עשוי לעלות במסגרת העסקה.

במקביל, קריית שמונה מקווה להשאיר את אורי דהן. הבלם הצעיר מבוקש במכבי חיפה, אך שרצקי לא ממהר לשחרר אותו. חוזהו של דהן מסתיים בסיום העונה שבפתח, ובמועדון יגישו לו הצעה לחוזה חדש על מנת להבטיח את עתידו.

בתוך כך, קריית שמונה החליטה לממש את האופציה בחוזהו של מוחמד שכר, שימשיך לשנה חמישית במדים הכחולים. העונה הקודמת הייתה עונת שיא מבחינת שכר, במהלכה כבש ארבעה שערים והוסיף שבעה בישולים אשר זיכו אותו בתואר מלך הבישולים של הקבוצה.

רונן חנציס | אודי ציטיאט
מוחמד שכר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי