אייל סגל עזב את דף האוהדים: "אפשר לבקר, אבל יש דרך"

אייל סגל
אייל סגל | דני מרון

בעקבות הביקורות בנושא סמל המועדון, הבעלים של מכבי נתניה פרסם פוסט בדף האינסטגרם הרשמי של הקבוצה: "איש לא מנע זכות להעיר, אבל צריך דרך ארץ. אי אפשר שבכל אי הסכמה ניתן יהיה 'לשרוף את המועדון'"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אייל סגל, בעלי מכבי נתניה, ידוע כאחד שנמצא בקשר מיוחד עם האוהדים. באופן קבוע הוא משוחח עמם בפורומים השונים, בפייסבוק, אך היום (שני) הוא קיבל החלטה דרמטית – להפסיק זאת ולהתחיל להעביר הודעות רשמיות דרך המועדון. הסיבה – אחרי שהקבוצה הציגה סמל חדש, האוהדים זעמו, נתניה הודיעה שהסמל ישונה פעם נוספת, סגל לא אהב את השיח וקיבל את החלטתו. היום הוא פרסם פוסט באינסטגרם הרשמי של מכבי נתניה וביקש לבקר בדרך ארץ.

הפוסט של אייל סגל באינסטגרם של מכבי נתניה

שבוע מבורך לכולם, מכיוון שלעולם לא נצטער על מה שלא אמרנו, בחרתי לצאת מדף האוהדים, לחסוך מעצמי ובעיקר מכם, שיח של "כאן ועכשיו" ללא מעצורים ובעת הצורך ובמשורה להגיב בדף הרשמי. דרך הפעולה והסיבות לעיצוב סמל חדש, הובהרו היטב בשני הפוסטים האחרונים שהוציא המועדון. ברור לכולנו שכדי לשמר אנרגיות חיוביות לקראת העונה החדשה הבאה עלינו לטובה, אנחנו זקוקים למהלכים שיקרבו, למרות שהורגלנו בשנה האחרונה לריחוק.

לכן התחלנו מוקדם מכולם בשינויים בסגל השחקנים ואנחנו רק באמצע הדרך ועיקר העבודה עוד לפנינו.
לכן הקשבנו לרחשי הקהל ובחרנו ביציע המערבי כיציע מרכזי. לכן נעשה מספר מהלכים מהירים, על מנת שההחלטה הסופית, על הסמל שהשחקנים והקהל ישאו בגאווה וצמוד ללבם, תהיה בידי הקהל הרחב.
מכיוון שהביגוד הוזמן והחלפתו דורשת זמן, נוציא מיידית מספר אופציות לבחירת בעלי המנויים בעונות 19/20 ו20/21. תהליך ההצבעה יפתח לפרק זמן קצוב ולא ארוך, על מנת לזרז את הגעת הביגוד. פרטים מלאים על תהליך הבחירה והאפשרויות, יצאו בפוסט נפרד ובמסרון שישלח לבעלי המנויים.

הסמל החדש של מכבי נתניה | מכבי נתניה

מועדון מכבי נתניה מקפיד להקשיב ברוב קשב לקהל האוהדים, בכל אותם תחומים שבהם זה נכון לשתף ולהיות קשובים. כשנעשות טעויות, המועדון בוחר להודות ולתקן, גם שיש עלויות בשינוי, זה נכון לתוכן הודעתי זו, זה נכון לבחירת יציע, זה נכון גם במקרים נוספים. איש מעולם לא מנע את הזכות, להעיר ולבקר ולהציע הצעות, אך יש דרך ובעיקר דרך ארץ.

אם אנשים בדעה שבכל אי הסכמה או חשיבה שונה, ניתן יהיה "לשרוף את המועדון", עדיף לכולנו שהמחזיקים בגפרורים יגנזו אותם עמוק בכיסם, כי הנזק משריפה, הוא בלתי הפיך. לעולם לא נגיע להסכמות על הכל, אני תקווה שמרבית הקהל יידע לכבד ולהעריך את דרך העבודה והרצון להצלחה והישגיות באמצעים הקיימים. המטרה המשותפת לכלל האוהדים, זו הצלחת המועדון, בואו נעשה את המירב והמיטב שהמכנה המשותף לכולנו ימשיך להיות דוגמא לשיתוף פעולה בין הקהל ביציעים לצוות המוביל מקצועית וניהולית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי