חשיפת ספורט1: עומר פדידה חתם בהפועל חדרה. טיטי יגיע למבחנים

עומר פדידה | הפועל חדרה, רשמי

הקשר עזב את הפועל כפ"ס וחתם לעונה אצל קורצקי: "מוכן לאתגר החדש". פרסום ראשון: החלוץ (22) ששיחק בליגה בכוויית ינסה להרשים את קורצקי ולהיות מחליפו של אודה. ערן ביטון מעכו עשוי להצטרף גם

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה תפתח את אימוניה בשבוע הבא ובמועדון מקווים שעד אז יצטרפו לסגל מספר שחקנים, אבל אין ספק שהיום (רביעי) הקבוצה של מנחם קורצקי עשתה צעד משמעותי נוסף לחיזוק הסגל: אחרי שמוחמד גאדיר ורועי זיקרי חתמו והצטרפו רשמית, היום סוכמה גם העברתו של עומר פדידה מהפועל כפר סבא.

כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, פדידה כבר סיכם את תנאיו בחדרה, אך לא קיבל את השחרור מקבוצתו הקודמת שטענה כי על פי חוזהו הוא יכול לעזוב רק אם הקבוצה שתרצה בו תגיש הצעה כלכלית גבוהה משמעותית מחוזהו הנוכחי (כלומר מעל 120 אלף דולר). עם זאת, היום נערכה פגישה בין נציגי פדידה לבין אנשי הפועל כפר סבא, בסיומה הצדדים הגיעו להבנות והשחקן חתם על חוזה לעונה אחת.

פדידה אמר לאחר הסיכום: "מועדון הפועל כפר סבא יישאר תמיד הבית שלי והאוהדים יישארו תמיד בליבי. אני רוצה להודות להנהלה ולכל הצוות וכמובן לאוהדים, ומאמין שניפגש בעתיד הקרוב. עכשיו אני מוכן לאתגר החדש בהפועל חדרה. אני שמח מאוד להגיע למועדון משפחתי כמו חדרה וכבר מתכונן לאתגר הגדול שצפוי לנו בעונה הקרובה".

במקביל, לספורט1 נודע לראשונה על כך שהחלוץ אחמד טיטי מחוף השנהב יגיע למבחנים והוא עשוי להירשם כחלוץ הזר במקומו של מרשל אודה שעזב. החלוץ בן ה-22 שיחק בשנים האחרונות בליגה בכווית וצפוי להגיע בקרוב לישראל כדי לנסות להרשים את קורצקי ושאר אנשי הצוות המקצועי. אם יצליח במשימה, הוא יחתום בקבוצה ויצטרף לגאדיר, זיקרי ופדידה ושאר השחקנים.

פדידה. העסקה נסגרה | ברני ארדוב

מי שעוד יצטרף ככל הנראה לקבוצה הוא קשר הפועל עכו מהעונה האחרונה ערן ביטון. האחרון גדל במכבי חיפה ולאחר מספר שנים בליגה הלאומית צפוי להתקדם לליגת העל ולהצטרף לקבוצה של קורצקי.

בנוסף, בחדרה גם לא איבדו תקווה לגבי צירופו של מגן בני סכנין, חגי גולדנברג שכבר שיחק במועדון. אלו שעוד נמצאים ברשימת המועמדים הם צמד המגנים של בית"ר ירושלים, אורן ביטון ואורי מגבו.

ערן ביטון, עידן ורד | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי