ב"ש פנתה לאבו פאני. הקשר הבהיר: האופציה הראשונה – חו"ל

מוחמד אבו פאני | לירון מולדובן

אחרי שלא הצליחו לצרף את כיאל, במועדון שוחחו עם נציגיו של קשר מכבי חיפה. ההצעה לטיבי נמוכה, ניסיון לגשר. מיכה אמור לצאת למחנה, גם סלליך עשוי להצטרף. וגם: מכירת המנויים נפתחה

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה לפעול בכל הגזרות כדי לנסות ולסכם עד תחילת השבוע, מועד היציאה למחנה האימונים בפולין, על רכש חדש. הקבוצה של רוני לוי רוצה לצאת למחנה בשלישי עם שוער חדש ודור מיכה אמור לצאת עם הקבוצה למחנה גם אם לא יחתום עדיין על החוזה החדש.

לספורט1 נודע כי באר שבע פנתה לנציגיו של מוחמד אבו פאני ובדקה אפשרות להעביר אותו לבירת הנגב. אבו פאני השיב כי הוא מכוון לחו"ל, אך אם לא יעזוב את ישראל, הוא ייקח את האופציה הזו בחשבון. באר שבע ניסתה לצרף את בירם כיאל ואיהאב גנאים, בינתיים ללא הצלחה. כעת, היא עשתה ניסיון להביא את קשר מכבי חיפה.

יש לציין כי השחקן נמצא תחת חוזה במכבי חיפה ולכן אם באר שבע תרצה לצרף אותו, היא תצטרך לשלם דמי העברה לירוקים. חיפה דורשת כרגע כמיליון יורו עבור השחקן, סכום גבוה שלא בטוח שהבעלים אלונה ברקת תרצה לשלם.

מוחמד אבו פאני, סינטיהו סלליך | דני מרון

אתמול פרסמנו כי הבלם איתן טיבי קיבל הצעה. בבאר שבע אישרו את הדברים וטענו כי קיים פער בין דרישות השחקן לבין המועדון. היום ינסו הצדדים לגשר על הפער, כשטיבי טוען כי הוא מחזיק בהצעה נוספת, ככל הנראה מבית"ר ירושלים.

לגבי עמדת השוער: אתמול נעשתה בדיקה נוספת לגבי רועי משפתי, שנמצא במגעים עם מכבי חיפה. במועדון רוצים לסגור את הנושא היום כדי לדעת אם להתקדם עם שוערים אחרים, והוא חזק על הפרק שכן הטרייד של הירוקים מול מ.ס אשדוד לא נראה בדרך לצאת אל הפועל ומשפתי ודין דוד עשויים לעבור לבירת הנגב. אופיר מרציאנו ואריאל הרוש עדיין מועמדים כמובן. רוני לוי ממשיך לבחון גם מועמדות של זרים, כשהמטרה היא להנחית אחד מהם למחנה האימון בקיילצה. המטרה היא לחזור לארץ עם לפחות שלושה שחקני רכש חדשים.

רגע לפני היציאה, סינטיהו סלליך צריך להחליט אם לקבל את ההצעה של המועדון. בשיחה עימו, הבהיר רוני לוי כי הוא רוצה אותו מאוד ואם הוא רוצה להישאר, עליו להתגמש מעט. בבאר שבע טוענים כי השחקן קיבל הצעה משודרגת וסלליך, שרוצה להישאר במועדון, עשוי להמריא בשבוע הבא למחנה אם יענה בחיוב להצעה.

איתן טיבי | Stanislav Vedmid/DeFodi Images via Getty Images

בתוך כך, הפועל באר שבע הודיעה היום על פתיחת מכירת המנויים לעונת 2021/22 ובישרה כי בעלי מנויים מעונת המשחקים 2019/2020 יזכו להנחה של 7.5% מהמחירים הקודמים. במידה ויוותרו מנויים שלא יחודשו, יצא המועדון בהודעה נפרדת על זמני המכירה, המחירים ודרכי הרכישה. לחצו כאן לפרטים המלאים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי