ב"ש עדיין מנסה לצרף את דוד ומשפתי, כ-400 אוהדים הגיעו לאימון

רועי גורדנה | הפועל באר שבע, רשמי

לאור מעברו המסתמן של שהר למכבי חיפה, בנגב מעריכים כי האלופה תרד משחקני אשדוד וב"ש תמשיך במאמצים לצרפם. גם הרוש עדיין בתמונה. האוהדים הניפו את שחקני המועדון, הדליקו אבוקות ובירכו את שחקני הרכש

(גודל טקסט)

בעקבות ההתפתחויות בעניין בן שהר, שצפוי להצטרף למכבי חיפה, בהפועל לבאר שבע מעריכים שדין דוד לא יעבור לאלופה ולכן נמשכים המגעים כדי לצרפו. בשבועות האחרונים פרסמנו כאן באתר כי במועדון מנסים לצרף את דוד בעסקת חילופי שחקנים, אולם בשלב זה בבאר שבע יהיו מוכנים לקלוט את החלוץ גם ללא עסקה כזאת ואפילו להישאר אחוזים בידי מ.ס אשדוד.

בנוסף, מאחר שהטרייד בין מכבי חיפה לאשדוד, שאמור היה לכלול את רועי משפתי ודוד, לא ייצא לפועל והירוקים החתימו בסופו של דבר את איתמר ישראלי, גדל הסיכוי שמשפתי יצטרף לבאר שבע, שבודקת ביומיים האחרונים את האפשרות להביאו. כידוע, גם אופיר מרציאנו ואריאל הרוש בתמונה.

רגע לפני היציאה למחנה האימון בקיילצה, סינטיהו סלליך צריך להחליט אם לקבל את ההצעה של המועדון. בשיחה עימו, הבהיר רוני לוי כי הוא רוצה אותו מאוד ואם הוא רוצה להישאר, עליו להתגמש מעט. בבאר שבע טוענים כי השחקן קיבל הצעה משודרגת וסלליך, שרוצה להישאר במועדון, עשוי להמריא בשבוע הבא למחנה אם יענה בחיוב להצעה.

רועי משפתי | מאור אלקסלסי

בתוך כך, הערב התקיים אימון הפתיחה של העונה במתחם בנירים וכ-400 אוהדים למקום, הדליקו אבוקות ושרו שירי עידוד לשחקנים. בהמשך האוהדים גם פרצו לכר הדשא וגרמו להפסקת האימון. בנוסף, הקהל קרא בשמותיהם של איתי שכטר, רועי גורדנה ואיאד אבו עביד שהצטרפו בקיץ הנוכחי וגם בשמה של הבעלים ברקת.

צפו בסרטונים מהאימון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי