טיבי עבר בדיקות רפואיות בהפועל ב"ש, שהר נפרד

איתן טיבי | אריאל שלום

הרכש ממכבי ת"א אמור לחתום לאחר הצום ולהצטרף לטיסה לפולין. למרות ההתעניינות מצד מכבי חיפה, רוני לוי נתן אור ירוק להחתמת דוד. החלוץ פרסם פוסט פרידה: "תודה על תקופה מדהימה, המועדון היה בית בשבילי"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תצא ביום שלישי למחנה אימון בפולין, כשהיא מנסה לסגור עד אז את עמדת השוער הנוסף שיגיע. לפני שתקבל החלטה סופית, המאמן רוני לוי יתבקש לצפות ברועי משפתי, אותו הוא לא מכיר, כדי לקבל החלטה לגביו. במקביל, במועדון הגישו הצעה אחרונה לאופיר מרציאנו והבהירו לאריאל הרוש כי עליו להיות בעמדת המתנה עד שתתקבל החלטה.

מי שכן אמור לצאת עם הקבוצה הוא הבלם איתן טיבי, שהיום עבר את הבדיקות רפואיות בבית החולים "סורוקה" בבאר שבע. בשל הצום נראה כי החתימה תידחה למחר. הבלם, שעל מועמדותו פורסם בספורט1, יהיה הרכש השני ממכבי תל אביב. היום טיבי נכח בבית האדום בזמן אימון הקבוצה ובעמוד האינסטגרם של ארגון "וסרמיליה" תיעדו את המאורע, אך כמובן שהשחקן עדיין לא לוקח חלק בפעילות הקבוצתית.

לגבי דור מיכה, הקשר צפוי להצטרף רשמית רק בשבוע הבא, אבל במועדון מנסים ליצור מצב שבו ייצא למחנה האימונים ללא קשר לשאלה אם החתימה התבצעה קודם. במקביל, למרות ההתעניינות מהקבוצות הגדולות, בבאר שבע ממשיכים במאמצים להחתים את דין דוד. מגעים מתנהלים בין אשדוד לבאר שבע לאחר שרוני לוי נתן אור ירוק להחתמת החלוץ.

איתן טיבי בבית האדום | וסרמיליה

סוגיה נוספת אותה מנסים במועדון לפתור: החתמת סינטיהו סלליך שקיבל הצעה מלוי לחתום לעונה אחת ולצאת למחנה. לוי הבהיר לסלליך בשיחה כי הוא בונה עליו מבחינה מקצועית ולכן כדאי לו לחתום ולהתחיל את ההכנות עם הקבוצה בפולין.

מי שנפרד היום רשמית מב"ש הוא בן שהר, שצפוי לחתום בקרוב במכבי חיפה. החלוץ פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו ובו כתב: "היום אני נפרד סופית מהמועדון שהיה לי 5 שנים לבית, בית בו נולדו שני ילדיי. 5 שנים עם 83 שערים, 3 אליפויות אחרי 40 שנות בצורת, 2 אלוף האלופים, 1 גביע מדינה ואת הגול ניצחון בדקה 94 מול אינטר שמרגש אותי עד היום. חוויות שלעולם יהיו חלק ממני! מאחל לקבוצה, לצוות המקצועי, לאלונה ואלי, ולאוהדים היקרים שתמכו לאורך כל הדרך הצלחה רבה. תודה על תקופה מדהימה".

אחרי שחרורו הרשמי של ג'ונתן אגודלו, הקבוצה תנסה לצרף שלושה זרים נוספים. רוני לוי רוצה מגן שמאלי וחלוץ זרים. גם קשר זר נוסף אמור להגיע למרכז השדה. במועדון מרוצים מההשתלבות של האקס רועי גורדנה שיחד עם איתי שכטר משנה את חדר ההלבשה. "היו פה כמה בעיות בעונה שעברה, העונה צירפנו שחקנים שיכולים להשפיע גם מהבחינה הזאת. אין ספק שחדר ההלבשה יהיה טוב ונקי יותר העונה", אמרו בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי