מ.ס. אשדוד בוחנת את צירופו של אלירן עטר

אלירן עטר חוגג | דני מרון

הקבוצה מעיר הנמל רוצה להציע לחלוץ חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת. במועדון מאמינים שיקבלו בקרוב הצעה עבור קמאהני, שמבוקש בשווייץ ובבלגיה. התקבל האישור לארח את קרבאח באצטדיון הי"א

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אחרי שהשלימה את עסקת המכירה של דין דוד למכבי חיפה וקיבלה מעל למיליון יורו, מ.ס. אשדוד מחפשת שחקן שיוכל להיכנס לנעליו של דוד בעונה הבאה. הקבוצה שתשתתף העונה במוקדמות הקונפרנס ליג בוחנת את צירופו של אלירן עטר ורוצה להציע לו חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. כזכור, בני יהודה הגישה הצעת ענק לשחקן שגדל במועדון הכתום, אך חלוץ בית"ר ירושלים בעונה החולפת לא שש לעבור לליגת המשנה.

לאחר שנעדרו מהשבוע הראשון של תקופת ההכנה, פאהד באיו וטימותי אוואני חזרו להתאמן במ.ס אשדוד שתצא למחנה אימונים בן תשעה ימים בסלובניה בשבוע הבא, שם יצטרף אליה הבלם ננאד סבטקוביץ' שמתאושש מפציעה בסרביה.

מלבד השלושה הנ"ל, בסגל של רן בן שמעון ישנם ארבעה זרים נוספים: מוסא בגאיוקו, מוגיס זקאריה, דייויד ניאנג ומונטרי קמאהני, כאשר לגבי האחרון באשדוד מאמינים כי בקרוב תגיע הצעה עבורו מקבוצה בשווייץ או בבלגיה.

מונטרי קמהאני | לירון מולדובן

מעבר לכך, הקבוצה מעיר הנמל קיבלה את האישור מאופ"א לארח באצטדיון הי"א את משחק הגומלין נגד קרבאח האזרית במסגרת הקונפרנס ליג.

אוואני אמר עם חזרתו לאימונים: "כיף גדול לחזור ולהצטרף לחברים שלי לקבוצה. באופן אישי, אחרי הפציעה שעברתי בעונה שעברה, אני עובד קשה בימים אלה כדי לחזור לכשירות מלאה לקראת העונה החדשה שמצפה לנו".

טימותי אוואני | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי