הטירוף לברצלונה: חוגג שריין עשרת אלפים כרטיסים לאוהדי בית"ר ירושלים

אוהדי בית"ר ירושלים | אודי ציטיאט

ועדי עובדים וחברות מסחריות הביעו עניין ברכישתם, אך הבעלים דאג שמנויים חדשים יקבלו עדיפות. שמם של סלליך וברסקי עלה, קומאן מעלה הילוך בנוגע לזרים. חוגג יאשר החתמת זרים בשכר של 150-200 אלף יורו?

(גודל טקסט)

הטירוף סביב המשחק בין ברצלונה לבית"ר ירושלים (4 באוגוסט, טדי) נמשך. בבית"ר ירושלים הוחלט הלילה להקצות עשרת אלפים כרטיסים לאוהדי בית"ר, זאת בעקבות ביקוש גדול מוועדי עובדים וחברות מסחריות. במועדון טוענים סך ההתעניינות הגיע ל-50 אלף כרטיסים, הרבה יותר מתכולת טדי.

מי שיקבלו עדיפות לכרטיסים הם המנויים החדשים. בבית"ר מצפים למכירת כל עשרת אלפים הכרטיסים בתוך שעות ספורות. ההערכה היא שגם אוהדים רבים שאינם אוהדי הקבוצה ירצו לצפות במשחק.

בנושא אחר: ביממה האחרונה החלו בבית"ר לנסות ולהגביר קצב מבחינת שחקני הרכש. אתמול ערך קומאן עוד ישיבה מקצועית במטרה להגיע למצב שבו בית"ר תקדם את המגעים עם שחקנים ישראלים וכך יידע המאמן באילו עמדות לחזק את הקבוצה בזרים. אם סינטיהו סלליך לא יסגור בהפועל באר שבע, במועדון ישקלו פניה אליו. שמו עלה בבירה ואף נערכה שיחה ראשונית בעניין.

מוחמד אבו פאני, סינטיהו סלליך | דני מרון

בנוסף, גם רוסלן ברסקי הוזכר כמועמד. שמו של דוד קלטינס עלה גם הוא וזה יקרה אם באר שבע תקדם את נושא השחרור שלו תמורת פיצוי, שיאפשר להחתים אותו. אבי ריקן קיבל הצעה לשנה ודורש חוזה לשנתיים. בבית"ר הדגישו שבכל מקרה קלטינס וריקן לא יגיעו יחד.

עיקר ההשקעה תהיה בזרים, כשבמועדון רוצים בלם וחלוץ זרים. חוגג, כך טוענים בבירה, עשוי לאשר החתמת זרים בתקציב של 150-200 אלף דולר, יותר ממה שתכנן תחילה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי