יואב כץ נגד ראשת העיר: "קיבלה ייעוץ לא מתאים מאוהדי מכבי חיפה"

יואב כץ, עינת קליש-רותם
יואב כץ, עינת קליש-רותם | דוברות עיריית חיפה

הרעיון לקרוא לאחד החופים 'מכבי חיפה' ממשיך להסעיר את האדומים מהכרמל, הבעלים אמר בריאיון לליאת רון ברדיו 104.5FM: "יש המון משחקי דרבי בעולם ודבר כזה לא קיים בשום מקום, זו יריקה בפרצוף ושגיאה גדולה"

(גודל טקסט)

"לא עשו דבר כזה בכל העולם, עיריית חיפה ירקה בפרצוף להפועל חיפה". את הדברים הללו אמר היום (שלישי) לליאת רון ברדיו 104.5FM בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, בתגובה על חוף ים שבו יהיו סממנים של מכבי חיפה לרגל זכייתה באליפות.

האזינו

"נעשתה כאן שגיאה מאד גדולה של ראשת העיר ולדעתי העוזרים שלה דחפו אותה לזה", המשיך כץ בדבריו לליאת רון ברדיו צפון, "לא נשמע דבר כזה בכל העולם, כשיש שתי קבוצות באותה העיר. לא ראיתי בניו יורק ולא בתל אביב ששינו את חוף גורדון על שם מכבי תל אביב ולא שום דבר על הפועל תל אביב. זה דבר מאד אמוציונלי ובדרך כלל אחרי זכיה משמעותית עושים תערוכה ולא משאירים דבר קבוע, זו שגיאה גדולה שפוגעת אמוציונלית, כלכלית, וחברתית במועדון הפועל חיפה ובאוהדים של הקבוצה, לדעתי ראשת העיר קיבלה ייעוץ לא מתאים משני אוהדי מכבי חיפה בצוות שלה".

ראשת העיר ענתה לך למכתב?

"לא ענתה לי למכתב כלל. ההחלטה היא לא חכמה במיוחד, לא עושים משהו קבוע במרחב ציבורי שבו משתמשים אוהדי שתי הקבוצות ושמל הקבוצה נמצא מול הפנים שלהם. לא קיים דבר כזה בשום מקום ולא ברור למה דווקא בחיפה בחרו לעשות את זה ולהכעיס את חצי מהבוחרים, אני לא יודע למה".

מתי זה אמור לקרות?

יואב כץ
יואב כץ | מאור אלקסלסי

"אני לא יודע מתי זה אמור לקרות, אבל אני יודע שזה יריקה בפרצוף ויש אמוציות, זו שגיאה גדולה ואני מתפלא על היועצים שנתנו לקליש עצה כזו, ועל קליש שהסכימה לקבל את העצה הזאת. יש הרבה דרבי בעולם והכל קורה, אבל דבר כזה לא קורה. כאן לא חשבו".

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "החוף הוא חוף הכרמל ויקרא חוף ספורט. יהיו סממנים של ספורט ובין היתר סממנים של אליפות מכבי חיפה. בחודש הבא מארגנים הפתעה להפועל חיפה, שקשורה לאחד החופים".

יואב כץ השיב על תגובת העירייה: "כנראה הבינו שעשו איזה שהיא שגיאה, אבל לא צריך לעשות לא את זה ולא את זה. עכשיו אוהדים של הפועל חיפה לא יבואו לחוף אחד, ואוהדי מכבי חיפה לא יבואו לחוף אחר, מי שיפגע זה בתי העסק בשני החופים, שתי ההחלטות לא חכמות".

כאמור, ההחלטה של עיריית חיפה לקרוא לאחד מחופיה 'מכבי חיפה', הצליחה להוציא מהכלים את יואב כץ, שבתור בעלי הפועל חיפה הוציא מכתב זועם לראש העיר עינת קליש רותם: "נדהמתי לקרוא בכלי התקשורת על כוונת עיריית חיפה לקרוא חוף רחצה בעיר על שמה של מכבי חיפה תוך מיתוג החוף ומתקניו בצבעי וסמלי הקבוצה ולפתוח עמדת מכירה של מוצריה, מדובר בשימוש של במרחב הציבורי לטובת מועדון ספורט אחד בעיר תוך התעלמות ממועדון ספורט אחר הנמצא עמו בתחרות ספורטיבית", כתב בשבוע שעבר ורק אתמול גם אוהדי הקבוצה הגיעו למחות מול ביתה של קליש רותם.

עוד באותו נושא: יואב כץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי