קומאן צפה בקשר ספרדי, גורם בבית"ר: "עשינו הכל כדי להחתים את ריקן"

בורחוי | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

בבית"ר אמרו לאחר שהקשר, שקיבל הצעה של 140 אלף דולר לעונה, סגר במכבי ת"א: "רצינו אותו מאוד אך זה הכדורגל". בורחוי, קשר אלאבס שהשתייך בעבר לסגל של ריאל מדריד, בין המועמדים. המאמן לאוחנה: מאמין בצעירים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים מנסים להאיץ את כל מה שקשור לצירוף שחקנים זרים ולכן אתמול (שלישי) נערכה ישיבה נוספת עם המאמן ארווין קומאן. מכיוון שלמועדון הוצעו מאות שחקנים, הוחלט לנסות ולצמצם את הרשימות של שחקני הרכש בימים הקרובים ולהתמקד בצירוף בלם, קשר, שחקן כנף שמאל ורסטילי שיכול לשחק גם בעמדות אחרות וחלוץ. לגבי שחקן הכנף, קומאן צפה בימים האחרונים בשחקנה הספרדי של אלאבס, בורחוי (27). 

האחרון מוכר מאוד בספרד, בין היתר בשל העובדה שהשתייך בעבר לסגל של ריאל מדריד (ב-2014 רשם הופעה אחת על הספסל ומאז שיחק בעיקר בקבוצת המילואים). מאז 2017 הוא שייך כמעט בקביעות לסגל אלאבס (בעונה שעברה הושאל לסראגוסה, בה הופיע 18 פעמים בליגת המשנה). העונה, רשם הופעה אחת בלבד בלה ליגה והוחלט שלא לחדש איתו את החוזה.

הבעיה העיקרית של בית"ר היא סכומי הכסף שהציעה לזרים עד כה – סביב 120-150 אלף דולר לעונה. כעת חוגג הגדיל את התקציב ולכן במועדון לא פוסלים אפשרות להביא אותו. "עדיין לא התקדמנו עם אף שחקן, אבל בימים הקרובים זה יקרה", הבטיחו אמש בבית וגן.

ארווין קומאן | בית״ר ירושלים, האתר הרשמי

קומאן הבהיר להנהלת הקבוצה כי הוא רוצה לראות את כל השחקנים באימון לפני שיקבל החלטה על עתידם. בנוסף, הוא הבהיר לאלי אוחנה כי הוא מאמין מאוד בשחקנים צעירים והשלד של בית"ר ייבנה סביבם בעונה הבאה. השחקן המרכזי הוא כמובן אביאל זרגרי. ממה שראה עוד לפני שהגיע לישראל, קומאן רוצה לראות אותו כשחקן מפתח בקבוצה וזו הסיבה שבגללה משה חוגג, לפחות לפי שעה, לא מוכן לשמוע על הצעות אחרות – כולל אופציות מחו"ל שעלו על הפרק בשבועות האחרונים.

בשלב זה, השחקן הישראלי היחיד שעמו התנהלו מגעים מתקדים הוא הקשר אבי ריקן, שקיבל הצעה לחוזה בגובה 140 אלף דולר לעונה ודרש סכום גבוה יותר לחוזה לשנתיים. בכל מקרה, הוא ירד מהפרק לאחר שהאריך את חוזהו במכבי תל אביב.

גורם בבית"ר אמר: "עשינו את כל מה שאנחנו יכולים כדי להחתים את ריקן, אבל הוא בחר לחתום במכבי תל אביב. רצינו אותו מאוד. זה הכדורגל". בסביבתו של ריקן סיפרו לאחר החתימה: "בית"ר הגישה הצעה נמוכה לשנה. הוא המתין למכבי כי שם הוא רצה לשחק. ברגע שהגישו הצעה שלשום, הוא ידע שהוא נשאר שם. ההצעה של אוחנה לא הייתה ריאלית".

ירד מהפרק | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי