ראיין סטריין: "מקווה לזכות עם מכבי חיפה באליפות"

ראיין סטריין | מכבי חיפה, האתר הרשמי

המגן החדש סיפר על ימיו הראשונים בירוק: "הגעתי כי מעבר לים מדובר במועדון גדול שאוכל לזכות איתו בתארים. ראיתי סרטונים של הקהל ואני כבר לא יכול לחכות". בנוסף סיפר מה הפתיע אותו. רודריגס יהיה כשיר לקייראט

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ראיין סטריין רק הגיע לישראל לפני מספר ימים ומיד יצא עם האלופה מכבי חיפה למחנה האימונים בהולנד, כך שלהתאקלם לא היה לו יותר מדי זמן. המגן הבריטי-אוסטרלי, שנרכש מאדלייד יונייטד ומתחיל כעת את דרכו בכדורגל האירופי לראשונה בקריירה – להוציא תקופה במחלקות הצעירות של אסטון וילה – אמור לעלות להופעת בכורה בירוק כבר בשבוע הבא נגד קייראט, אבל עבור האוהדים הירוקים הוא עדיין בגדר חידה.

הבוקר (חמישי) פרסמו הירוקים באתר הרשמי ראיון היכרות ראשון איתו: "הגעתי למכבי חיפה כי זהו מועדון גדול מעבר לים, מועדון גדול ואני רוצה לזכות בקריירה בתארים רבים – אוכל לעשות את זה עם מכבי חיפה ומקווה שנזכה באליפות. אני לא יכול לחכות כבר לפגוש את האוהדים באצטדיון – ראיתי סרטונים ביוטיוב וזה נראה מדהים".

על קבלת הפנים: "כולם קיבלו אותי בצורה נהדרת. כמובן שהיה לי ג'ט לג מהטיסה מאוסטרליה ועכשיו אני עובד על להיכנס לכושר ולעזור לקבוצה. שמעתי עכשיו שמכבי חיפה הביסה את מנצ'סטר יונייטד בליגת האלופות וזה די הפתיע אותי, זה רק מראה עד כמה מקצועני המועדון הזה ואני מאוד שמח להיות פה".

צפו: ראיין סטריין בריאיון ראשון

מכבי חיפה ממשיכה במחנה האימונים שלה בהולנד ומתכוננת למשחק האימון השני שייערך מחר (שישי) מול שרלואה הבלגית. עבור הירוקים זה יהיה המבחן האחרון לקראת צמד המשחקים מול קייראט במוקדמות ליגת האלופות. הקשר חוסה רודריגס נפצע שלשום בצווארו מול ליובן הבלגית אבל בכרמל מבהירים כי הוא עשוי לחזור בימים הקרובים לאימונים מלאים וצפוי להיות כשיר למשחק מול הקזחים.

עופרי ארד ממשיך בשיקום מהמתיחה שהייתה לו ברצועה הצידית של הברך. ארד עורך מלבד פיזיותרפיה גם טיפולי בריכה ואופניים והיום עלה לראשונה לעבודה על הדשא עם הצוות הפיזיולוגי. מי שעשוי לפתוח במקומו של ארד נגד קייראט הוא הבלם הצעיר אורי דהן שמותיר רושם חיובי במחנה.

עופרי ארד | מכבי חיפה, רשמי
עופרי ארד | מכבי חיפה, רשמי

בנוסף, בכרמל מקווים להתחיל ולדלל את הסגל הגדול כבר בשבוע הבא כאשר מספר שחקנים יועברו בהשאלה להפועל עפולה במסגרת שיתוף הפעולה וחלק מהשחקנים נמצאים תחת חוזה ובכרמל מחכים להצעות על השחקנים או שינסו להגיע להתרת החוזים שלהם. בין השאר מדובר במגן טאלב טוואטחה והקשר מקסים פלקושצ'נקו שכלל לא יצאו עם הירוקים להולנד. הקשר זוכה להתעניינות רבה מצד מועדונים בישראל: הוא הוזכר כאפשרות להשתתף בטריידים שביצעה הקבוצה וקיבל הצעה רשמית מבני סכנין אבל בשלב זה נחוש הקשר למצות אופציות בחו"ל.

מקסים פלקושצ'נקו | שלומי גבאי

בסביבתו של פלקושצ'נקו ציינו כי המטרה למצוא קבוצות בליגות בבלגיה, אוסטריה, שווייץ או הונגריה כאשר מספר מועדונים משם גיששו לגבי השחקן. לגבי טוואטחה נראה כי המצב סבוך יותר ושכרו הגבוה בחיפה אינו דומה להצעות שלהן הוא זוכה בישראל בין השאר בבני סכנין. בקבוצה מהמגזר פנו לאנשי עסקים בכדי שיסייעו בהבאתו בדומה למה שעשו עם בירם כיאל. מי שנמצא עם חיפה במחנה וגם עשוי לעזוב כאמור הוא החלוץ מוחמד עוואד שבוחן אופציות גם בישראל וגם בחו"ל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי