יהאב אבו אלשיך הושאל למכבי נתניה לעונה אחת

יהאב אבו אלשיך | מכבי נתניה, רשמי

שחקן הכנף ששייך למכבי חיפה עבר ליהלומים עם אופציית רכישה ויצטרף למחנה האימונים בסרביה. בעונה שעברה יצא להשאלה במכבי פתח תקווה ולפני כן הרשים בבית"ר ת"א/בת ים. היהלומים גברו 0:2 על רדניצ'קי

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

מכבי נתניה הודיעה היום (רביעי) על צירופו של יהאב אבו אלשיך ממכבי חיפה, בהשאלה לעונה אחת עם אופציית רכישה. השחקן חתם בשורות היהלומים באמצעות סוכנו דודו דהאן, ויצטרף למחנה האימונים שמקיימת הקבוצה של ריימונד אטוולד בסרביה.

זו תהיה עונתו השנייה של שחקן הכנף בן ה-21 בליגת העל, לאחר שאשתקד יצא להשאלה במכבי פתח תקווה. לפני כן, אבו אלשיך הרשים במשך שלוש עונות במדי בית"ר תל אביב/בת ים מהליגה הלאומית, כשכבר בגיל צעיר הבקיע 14 שערים בכל המסגרות בעונת 2017/18, עונה אחר כך כבש 13 שערים וב-2019/20 הרשית 12 פעמים.

מכבי חיפה חיפשה קבוצה שתקלוט את השחקן, כשאף עלתה אפשרות לכלול אותו במסגרת העסקה שבה הירוקים צירפו את אורי דהן מקריית שמונה, אלא שבסופו של דבר עאיד חבשי היה זה שעשה את הדרך לקבוצה של עמיר נוסבאום. כעת, במדי היהלומים, אבו אלשיך יקווה להוכיח לאנשי האלופה שהוא ראוי להזדמנות.

אבו אלשיך הוא שחקן החיזוק השביעי שמצטרף למכבי נתניה הקיץ, אחרי איגור זלטאנוביץ', בוריס ינו, מאמון קשוע, יניב מזרחי, אמיר ברקוביץ' ושי קונסטנטין. בנוסף, עומאר גאיה ועמית ביטון אמורים להגיע לקבוצה של אטוולד.

יהאב אבו אלשיך | טל לוי

במשחק ההכנה השני שלה העונה, אחרי ה-1:2 על מכבי תל אביב, נתניה גברה 0:2 על רדניצ'קי. שער עצמי של הסרבים וגול נוסף של יניבמ זרחי הכריעו. איגור זלטנוביץ' רשם בכורה בשורות היהלומים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי