דיווח באוסטרליה: שלוש קבוצות מעוניינות בניקיטה רוקאביצה

ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

יממה לאחר שמכבי חיפה והחלוץ נפרדו רשמית, לספורט1 נודע כי הוא מחזיק במספר הצעות מחו"ל, אך בשכר נמוך משציפה. על פי הפרסומים בחו"ל, פרת' גלורי, ווסטרן סידני של חמד וגם מלבורן ויקטורי בוחנות אפשרות לצרפו

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה פרסמה אתמול (שני) הודעת פרידה רשמית מניקיטה רוקאביצה והאחרון השיב במהרה מפוסט שלו ש"זו לא פרידה, עוד נתראה בקרוב", אבל האוהדים הירוקים חוששים מאוד שמלך השערים שלהם יעבור לאחת מהיריבות המושבעות, מכבי תל אביב או הפועל באר שבע.

החלוץ ומשפחתו הכחישו פעם אחר פעם את הדיווחים על כך שרוקאביצה מתקרב למכבי תל אביב וגם מכבי חיפה בהודעתה רמזה לכך שהוא היה נשאר אילו לא היה מבהיר שהרצון שלו הוא לשחק בחו"ל. הבוקר (שלישי) פורסם באוסטרליה כי הוא בהחלט מחוזר על ידי מספר קבוצות מהליגה המקומית.

רוקאביצה בן ה-34, שבשנתיים האחרונות כבש 41 שערים ב-64 משחקים, נמצא תחת מעקב של מלבורן ויקטורי שנפרדה לאחרונה מהחלוץ רודי גסטדה, כשמוזכרות גם פרת' גלורי ואפילו ווסטרן סידני וונדרס – קבוצתו החדשה של תומר חמד. בנוסף לדיווח, בסביבתו של האוסטרלי סיפרו לספורט1 כי נכון לרגע זה הוא מחזיק במספר הצעות מעבר לים, אך לא מדובר בהצעות כספיות גבוהות כפי שציפה. לכן, כך אומרים בסביבת החלוץ, הוא ומשפחתו תיכף הכריעו היכן הם יהיו בעונה הבאה.

רוקאביצה, כידוע, נולד באוקראינה, אבל עבר לפרת' האוסטרלית בגיל 14, הרשים בגיל צעיר והצטרף לפרת' גלורי, שנתנה לו את הבמה ובמדיה כבש 16 שערים בשנתיים שלו בליגה הבכירה, בסיומן עבר לטוונטה ההולנדית והחל את הקריירה האירופית.

במדי נבחרת אוסטרליה. יחזור ל-A League? | Robert Cianflone/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי