מצאה מגן שמאלי: איבאילו מארקוב יחתום בהפועל חדרה

מנחם קורצקי | דני מרון

הבולגרי בן ה-24 כבר שוהה במחנה האימונים בסרביה לקראת הצטרפותו הרשמית לקבוצה של מנחם קורצקי, ויתפוס את המשבצת שפינו גרצ'קין וג'אבר

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

אחרי שנחתה אמש (רביעי) בסרביה, שם היא מקיימת את מחנה האימונים שלה, הפועל חדרה ממשיכה לחפש את השחקנים שיסגרו את הסגל ונראה כי לפחות בעמדת המגן השמאלי, שהטרידה את אנשי הקבוצה יותר מכל, נמצא החיזוק המתאים: הצוות המקצועי התרשם מהמגן הבולגרי איבאילו מארקוב והחליט להחתים אותו. מארקוב בן ה-24 יכול לשחק גם כבלם וכבר נמצא במחנה האימונים לקראת חתימה רשמית בקבוצה.

כזכור, חדרה חיפשה בהתחלה מגן שמאלי ישראלי ואף ניהלה מגעים עם חגי גולדנברג שכבר שיחק בשורותיה, כשגם אורי מגבו היה בתמונה, אך צירופו של אחד מהשניים הללו לא הסתייע ולכן הוחלט לעבור לאופציה של זר. מארקוב ימלא את המשבצת שהתפנתה עם חזרתו של מקסים גרצ'קין לבית"ר ירושלים והעזיבה של עבדאללה ג'אבר שחתם בבני סכנין.

בינתיים, הבוקר מנחם קורצקי ושחקניו קיימו אימון ראשון בסרביה, בו התאמן לראשונה גם מקסים פלקושצ'נקו שהצטרף אתמול בהשאלה ממכבי חיפה. פלקושצ'נקו ירכיב את חוליית הקישור לצד תמיר גלזר המושאל ממכבי תל אביב, עומר פדידה שהגיע מהפועל כפר סבא והשחקנים המקומיים – מנשה זלקה וגלעד אברמוב. בנוסף, בקבוצה ממשיכים גם צמד הזרים מוחמד אוסמן וסקו דומביה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי